غولهای پرداخت جهان از اپل پی در انگلستان پشتیبانی می کنند/ تحولی دیگر در صنعت پرداخت غیر تماسی جزیره

اپل پی در ماه جولای به انگلستان می رود:

اپل پی در ماه جولای به انگلستان می رود و میلیون ها کاربر گوشی های هوشمند در انگلستان می توانند از سرویس پرداخت موبایلی اپل نیز استفاده کنند./تاکنون مسترکارد، ویزا و هشت بانک انگلیسسی و سایر بازیگران اصلی صنعت پرداخت مانند فرست دیتا اعلام کرده اند که از اپل پی پشتیبانی خواهند کرد. /در حدود 250 هزار مکان تجاری در سراسر کشور پذیرش اپل پی را آغاز خواهند کرد و 70 درصد از کارت های اعتباری و بدهی پوشش داده خواهد شد./در هر ثانیه بیش از 10 پرداخت غیرتماسی را پردازش تنها در سیستم حمل و نقل شهر لندن مشاهده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  اپل پی در ماه جولای به انگلستان می رود و میلیون ها کاربر گوشی های هوشمند در انگلستان می توانند از سرویس پرداخت موبایلی اپل نیز استفاده کنند.

تاکنون مسترکارد، ویزا و هشت بانک انگلیسسی و سایر بازیگران اصلی صنعت پرداخت مانند فرست دیتا اعلام کرده اند که از اپل پی پشتیبانی خواهند کرد. هم چنین مسترکارد در بیانیه جداگانه ای اعلام کرده است که مشتریان مسترکارد می توانند با ساعت هوشمند اپل، گوشی آیفون 6 و 6 پلاس از امنیت و مزایای تضمین شده تراکنش های مسترکارد بهره مند شوند.

مصرف کنندگان می توانند در فروشگاه ها به روش پرداخت های غیرتماسی و با نزدیک کردن آیفون به یک پایانه پرداخت غیرتماسی و با احراز هویت اثر انگشتی هزینه های خود را پرداخت کنند. برای خریدهای درون برنامه ای نیز، مشتریان کافی است با لمس یک دکمه و احراز هویت اثر انگشتی بدون نیاز به شماره کارت از اپلیکیشن پرداخت استفاده کنند و یا آن را ترک کنند.

مسترکارد و ویزا با همکاری چندین بانک از جمله : HSBC، MBNA، RBS/Natwestو سانتاندر، کاربران گوشی های آیفون 6 ، آیفون 6 پلاس و ساعت اپل را قادر به استفاده از کارت های اعتباری، بدهی، پیش پرداخته و مسترکارد کرده اند و آن ها می توانند به صورت مستقیم از طریق اپل پی هزینه های خود را پرداخت کنند.

مارک بارنت، مسئول مسترکارد در ایرلند و انگلستان در این باره گفت: « مسترکارد، اولین راه حل های پرداخت موبایلی و غیرتماسی را در جهان اجرا کرد و انگلیسی ها به سرعت توانستند با روش های جدید پرداخت سازگار شوند. ما در انگلستان، در هر ثانیه بیش از 10 پرداخت غیرتماسی را پردازش می کنیم و این آماری است که تنها در سیستم حمل و نقل شهر لندن مشاهده می شود. در روز بیش از یک میلیون نفر از مسافرین برای پرداخت هزینه سفرهای درون شهری خود از روش پرداخت غیرتماسی استفاده می کنند و ما از این که دارندگان کارت های مسترکارد از این پس می توانند از طریق دستگاه های اپل نیز پرداخت های خود را انجام دهند بسیار خوشحالیم. »

جِرِمی نیکولدز، مدیر اجرایی بخش موبایلی شرکت ویزای اروپا نیز اظهار نظر کرده است : « پرداخت های غیرتماسی از سوی میلیون ها نفر دارنده کارت های ویزا مورد استقبال واقع شده است. بنابراین افزودن سهولت و راحتی پرداخت با گوشی های اپل، موجب گسترش بیش از پیش این سرویس خواهد بود.»

هم چنین نماینده سرویس حمل و نقل عمومی شهر لندن (TFL) نیز پشتیبانی از اپل پی را اعلام کرده است. مسافرینی که از سرویس حمل و نقل عمومی شهر لندن استفاده می کنند، می توانند هزینه سفرهای خود را فقط با ضربه آهسته ای بر روی گوشی خود پرداخت کنند. بنابراین، در مجموع، در حدود 250 هزار مکان تجاری در سراسر کشور پذیرش اپل پی را آغاز خواهند کرد و 70 درصد از کارت های اعتباری و بدهی پوشش داده خواهد شد.

در این میان، قابلیت Passbook در اپل نیز به عنوان یک کیف پول در اپل پی گنجانده شده است و مشتریان می توانند کارت های وفاداری به فروشگاه ها مختلف را نیز به کیف پول اپل اضافه کنند و این کارت ها در فروشگاه های متناظر با آن ها به صورت خودکار شناسایی شده و پرداخت از طریق کارت مربوطه انجام می گیرد.
مترجم:سمانه سمیعی

منبع : http://www.paymentscardsandmobile.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  8