جشنواره عید تاعید فن آوا کارت آغاز شد/با شارژ فیزیکی خداحافظی کنید

پذیرندگان کارت خوان های فن آوا کارت در جشنواره عیدتا عید این شرکت میتوانند به جای فروش شارژهای فیزیکی، به صورت الکترونیکی و از طریق دستگاه های کارت خوان فن آوا کارت مبادرت به فروش شارژ نمایید اینجا کلیک کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پذیرندگان کارت خوان های  فن آوا کارت ،درجشنواره اعیاد مبارک نیمه شعبان تا عید سعیدفطر عیدی میگیرند.

بنابراین گزارش پذیرندگان کارتخوانهای شرکت فن آوا کارت میتوانند با فروش شارژ،از نیمه شعبان تا عید سعید فطر درجشنواره عیدانه شرکت کنند.

در این جشنواره پذیرندگان میتوانند به جای فروش شارژهای فیزیکی، به صورت الکترونیکی و از طریق دستگاه های کارت خوان فن آوا کارت مبادرت به فروش شارژ نمایید و علاوه بر عضویت در باشگاه مشتریان فن آوا کارت و بهره مندی از جوائز قرعه کشی های آتی باشگاه از محل فروش شارژ کسب در آمد نمایید.

بر اساس جدول درآمد زایی فروش شارژ ،مشتریان میتوانید از طریق ورود به سامانه باشگاه مشتریان فن آوا کارت که نام کاربری و گذر واژه آن برای آنان پیامک شده است به صورت لحظه ای از میزان شارژ فروخته شده و درآمد کسب شده از آن محل مطلع شوند. در روز عید فطر امتیازات شرکت کنندگان در جشنواره محاسبه شده و سود حاصله به صورت نقدی به حساب این افراد واریز خواهد گردید. لذا پذیرنگان  از همین امروز می توانند فروش شارژ های فیزیکی را کنار گذاشته و از دستگاه های کارت خوان فن آوا کارت شارژ بفروشید.

جدول کسب درآمد
پذیرندگان در غالب جشنواره عید تا عید فن آوا کارت بر اساس ترتیب زیر می توانند از فروش شارژدرآمد مستقیم کسب کنند.

درازای فروش هر شارژ5/000هزارتومانی 100تومان

درازای فروش هرشارژ10/000تومان 200تومان

درازای فروش هرشارژ20/000تومان تومان 400تومان

دریافت می نمایند.

همچنین پذیرندگان علاوه بر این درآمد شانس برنده شدن در فروش شارژو دریافت جوایز نفیس را خواهند داشت .

 برای ورود به صفحه مختص جشنواره های فن آوا کارت اینجا  کلیک کنید.


لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  56  =  61