پی پال سرویس OneTouch را به انگلستان و کانادا می برد

شرکت پی پال، اپلیکیشن تحت وب OneTouch را در دسترس مشتریان انگلستان و کانادا قرار می دهد. از این پس مشتریان این دو کشور می توانند فقط با یک کلیک، هزینه کلیه خدمات مورد نیاز خود را بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک شرکت پی پال، اپلیکیشن تحت وب OneTouch را در دسترس مشتریان انگلستان و کانادا قرار می دهد.

 از این پس مشتریان این دو کشور می توانند پس از تنها یک بار ورود به سیستم OneTouch فقط با یک کلیک، هزینه کلیه خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را بپردازند.

شرکت PayPal ماه گذشته به صورت رسمی نسخه تحت وب سرویس OneTouch را در ایالات متحده عرضه کرد، یک سال قبل از آن نیز ویجت OneTouch را برای گوشی های هوشمند کاربران به صورت آزمایشی و محدود عرضه کرده بود.

مشتریانی که پرداخت با OneTouch را انتخاب می کنند، می توانند از میلیون ها وب سایتی که امکان پرداخت با PayPal را مهیا کرده اند، خرید کنند و در خرید های حضوری نیز در محل هر یک از بخش های تجاری طرف قرار داد با PayPal پرداخت های خود را بسیار ساده و بدون زحمت انجام دهند.

این شرکت اعلام کرده است که بخش های تجاری Airbnb، Boxed، Jane.com، Lyft، Munchery و YPlan با برقراری امکان پرداخت با PayPal افزایش فروش قابل توجهی را تجربه کرده اند و نسبت به زمانی که سیستم خرید آن ها برای اولین بار اجرا شد، سبدهای خرید پرداخت نشده بسیار کمتری دارند.

بیل رِدی، معاون ارشد مدیرعامل و رئیس گروه پذیرندگان و تجارتهای نوین پی پال ضمن اعلام پیاده سازی و اجرای سیستم OneTouch در انگلستان و کانادا، گفت: «برقراری روشهای نوین تجارت و متصل کردن مشتریان و بخش های مختلف تجاری در سطح جهان با دستگاه ها و پلتفرم هایی سریع، امن و نوین تمرکز اساسی ما است، PayPal قصد دارد در تابستان سال جاری امکان خرید با OneTouch را به کشورهای دیگر نیز گسترش دهد.»

منبع : http://finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  +    =  14