حاشیه های جزاب دیدارایران- لهستان/از فریادهای معروف تا علت فشار میرزاجان پور و…

کاپیتان تیم ملی لهستان که همیشه با بازیکنان حریف کل کل می کند در بازی با ایران از همان دقایق ابتدایی بهم ریخت./ یکی از امتیازات بالای ست دوم بازی ایران و لهستان ، داور خطای تور را از شهرام محمودی گرفت./کاپیتان تیم ملی لهستان که همیشه با بازیکنان حریف کل کل می کند در بازی با ایران از همان دقایق ابتدایی بهم ریخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکدرحالی که لهستانی ها در بازی رفت دو تیم در کشورشان با بازی ویدئو چک توانستند ایران را ببرند در تیم ملی ویدئو چک ما به سود آنها شد.

 در یکی از امتیازات بالای ست دوم بازی ایران و لهستان ، داور خطای تور را از شهرام محمودی گرفت. کل تیم ایران به این تصمیم داور اعتراض داشتند. بوبان کواچ درخواست ویدئوچک کرد و بعد از کلی تمرکز روی دوربین ها مشخص شد دوربین روی تور صحنه را نگرفته است. کواچ عصبانی بود اما داور دوم می گفت اصلا تصویری وجود ندارد که بررسی شود.

 اینکه دوربین را کجا سوئیچ کرده بودند که این تصویر وجود نداشت را بعد از بازی حتما باید مسئولان فدراسیون بررسی کنند چون در بازی رفت لهستانی ها خیلی ساده و با همین بازی روی اعصاب تیم ما و بهره گرفتن از ویدئو چک با پیروزی تمام کردند اما اینجا ویدئو چک به جای کمک به تیم ملی داشت اثر عکس می گذاشت!
 افتادن میرزا جام پوز
 مجتبی میرزاجانپور به دلیل افت فشار از ترکیب ایران بیرون رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در اوسط ست نخست بازی والیبال ایران مقابل لهستان مجتبی میرزاجانپور یک دفعه روی زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه بدهد.

این اتفاق در حالی افتاد که پزشکان تیم خیلی سریع او را به بیرون زمین بردند تا مداوا روی میرزاجانپور را انجام بدهند. به نظر فشار میرزاجانپور افتاده است و او احتمالا مشکلی برای بازی کردن در ست های بعدی نخواهد داشت.
فریاد های سعید
 سعید معروف با فریادهایش از داور دوم می خواست تا سر جای خودش بایستد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در ست پنجم بازی ایران مقابل لهستان و در امتیاز یازدهم برای ایران، اتفاق عجیبی افتاد. در حالی که داور وسط این امتیاز را به ایران داده بود اما اعتراض لهستانی ها جرقه یک جنجال را زد.

آنها پس از این اتفاق سر داور دوم ریختند و سعی داشتند تا او را قانع کنند که امتیاز باید به لهستانی ها برسد.این در حالی بود که سعید معروف که بعید است تا به حال به این اندازه عصبی شده باشد با فریاد بر سر داور دوم از او خواست تا سر جای خودش بایستد و به حرف داور اول گوش کند.

با همه این تفاسیر داور اول داشت به همه توضیح می داد که چه اتفاقی افتاده است و امتیاز به دست آمده برای ایران است. در نهایت و پس از درخواست ویدئو چک مشخص شد که امتیاز یازدهم برای ایران بوده و جنجال به وجود آمده تنها برای حاشیه سازی بوده است.
کاپیتان به هم ریخت
کاپیتان تیم ملی لهستان که همیشه با بازیکنان حریف کل کل می کند در بازی با ایران از همان دقایق ابتدایی بهم ریخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛كوبياك كاپيتان تيم ملي واليبال لهستان از همان ست اول بهم ريخت. بازي حساس امشب بين لهستان و ايران شرايط را براي دو تيم سخت كرده بود. چرا كه طبق قانون جديد هر تيمي كه تعداد بردهايش بيشتر باشد جايگاه بهتري در جدول پيدا مي كند. به همين خاطر بازي امشب در واقع تعيين كننده تيم دوم صعود كننده از گروه b است. لهستان ١٦ امتيازي كه به قول كوبياك هدفش قهرماني ليگ جهاني است، بعداز دو بردي كه در چنستوهوا از ايران گرفته نمي خواهد از تهران دست خالي به كشورش برگردد .آنتيگا امده تا با برد برود و شايد بازي راحت تري هفته آينده در خانه مقابل آمريكا داشته باشد و جشن صعود بگيرد. وقتي لهستان كم كم از ايران عقب افتاد، شرايط برايش سخت تر شد و كوبياك هم هرلحظه عصبي تر شد و البته اشتباهات داور بحريني هم مزيد بر علت شد. داور بحريني بيشتر از اينكه قاطعيت در قضاوت داشته باشد انگار تحت تاثير جو سالن بود و حتي بعضي مواقع مردد مي ماند براي دادن امتياز. اين قضيه صداي آنتيگا را هم در بازي درآورد.

كاپيتان بداخلاق تيم ملي لهستان كه در دو بازي خانگي هفته چهارم ليگ جهاني كه بعداز هر امتيازي با داد و فرياد و حتي خنده هايش ايراني ها را آزار مي داد، تا جايي كه حتي وقتي موسوي دوباري دفاعش كرد و با كري نگاهي جوابش را داد، بهم ريخت و حتي نزديك بود با موسوي درگير شود. او كه به قول خودش از سالن شلوغ و پر سرو صدا نمي ترسيد، آمده بود تا بازي در سالن ١٢ هزار نفري را تجربه كند، اما صداي تماشاگران انگار او را هم اذيت كرد. كوبياك عصبي از امتيازات از دست رفته مثل بشكه پراز باروت شده بود كه تنها منتظر يك جرقه بود، داور بحريني با اشتباهاتش البته جرقه را زد تا جايي كه در امتيازات آخر وقتي امتياز را به ايران داد، او به طرف سكوي داور اول حمله كرد و با داد و فرياد با داور بحريني صحبت كرد.

البته کوبیاک وقتی لهستانی ها ست دوم را به نفع خودشان به پایان رساندند یک بار دیگر از آن خوشحالی های معروفش را انجام داد. خوشحالی هایی که به قول محمد موسوی “روی مخ” است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −    =  84