سی ان ان: اسراییل در خشم و هراس است

شبکه تلویزیونی سی.ان.ان شهر وین پایتخت اتریش محل مذاکرات ایران و 1+5 را مرکز توجه خبری جهان معرفی و اعلام کرد: همزمان رژیم صهیونیستی از دستاورد نشست 18 روزه که امروز (سه شنبه) اعلام شد در خشم و هراس به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  سی.ان.ان در خبرهای زیرنویس خود نوشت: مقامات اسراییل حصول این توافق را تسلیم تاریخی قدرت های جهانی در برابر ایران عنوان کردند.

در خبر زیرنویس دیگری سی.ان.ان افزود: معاون وزیر خارجه اسراییل از تلاش این رژیم برای ممانعت از تصویب توافق هسته ای ایران خبر داد.

در همین حال ‘کریستین امانپور’ خبرنگار سی.ان.ان از وین محل برگزاری مذاکرات هسته ای گزارش داد که فضا در وین برخلاف آ چیزی است که در سرزمین های اشغالی می گذرد.

امانپور گفت: برخلاف آنچه در اسراییل می گذرد، احساس متفاوتی در اینجا (وین) وجود دارد، پس از گذشت 22 ماه و 17 روز گذشته و تلاش مدام در وین، دیپلمات ها دستاورد کنونی را برای دوطرف خوب می دانند.

مذاکرات وین پس از 18 روز نشست های فشرده به جمعبندی نهایی مورد توافق تهران و 1+5 رسید که در آن حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران، حفظ چرخه کامل غنی سازی سوخت و همچنین تداوم تحقیق و پژوهش به رسمیت شناخته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  8