ضرورت فرهنگ سازی در استفاده امن از روش‌های پرداخت الکترونیک

رییس پلیس فتا در بازدید از شرکت آسان پرداخت:

فرهنگ سازی برای استفاده امن از روش‌های پرداخت الکترونیکی از اقداماتی است که شرکت های فعال در این حوزه باید برای آن هزینه و انرژی بیشتری صرف کنند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس فتا در حاشیه بازدید از شرکت آسان پرداخت ضمن ابراز رضایت از عملکرد این شرکت در حوزه فن آوری اطلاعات ، میزان تعامل آسان پرداخت با پلیس فتا و چابکی و سرعت عمل این شرکت در ارائه خدمات به مشتریان را در سطح بسیار خوب ارزیابی کرد.

وی درباره میزان امنیت اطلاعات کاربران آسان پرداخت ضمن خوب توصیف کردن این مهم بر تاثیر زیاد خدمات آپ بر کیفیت و امنیت زندگی شهروندان تاکید کرد.

وی افزود: مردم باید اطمینان داشته باشند هنگام استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیکی، پولشان در امنیت است و این مهم محقق نمی شود مگر با سرمایه گذاری شرکت‌های پرداخت الکترونیکی.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی برای استفاده امن از روش‌های پرداخت الکترونیکی از دیگر اقداماتی است که شرکت های فعال در این حوزه باید برای آن هزینه و انرژی بیشتری صرف کنند

لازم به ذکر است پلیس فتا که در حوزه تولید و تبادل اطلاعات در فضای مجازی نظارت دارد، همواره بر استفاده کاربران شبکه های بانکی و نرم افزارهای موبایلی از بستری ایمن و قابل اعتماد تاکید داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  1