آغاز ثبت نام دومین جایزه نوآوری «دکتر مجتهدی»

ثبت نام دومین «جایزه نوآوری دکتر مجتهدی» در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف به منظور ارج نهادن به تلاش استادان و پژوهشگران و حمایت، تشویق، خلاقیت و نوآوری این افراد، جایزه‌ای را به افتخار موسس و اولین رئیس دانشگاه صنعتی شریف، «دکتر محمدعلی مجتهدی» با عنوان «جایزه نوآوری دکتر مجتهدی در سال 1389» برگزار کرده است.

اولین جایزه به طرح‌هایی که در زمینه‌های تخصصی علوم پایه (ریاضی، شیمی و فیزیک)، مدیریت و اقتصاد، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی هوافضا، مهندسی انرژی و مهندسی عمران، باعث ارتقای دانش شده و در روش‌های انجام این پژوهش‌ها یا نتایج این تحقیق‌ها خلاقیت و نوآوری بکار گرفته شده است، تعلق گرفت.

در همین راستا انجمن دانشگاه صنعتی شریف (SUTA) تصمیم دارد که دومین جایزه نوآوری دکتر مجتهدی را پس از چند سال وقفه در سال آینده به پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شریف اهدا کند. این جایزه با حمایت مالی (SUTA) و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه و انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف اهدا می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری این جایزه، هر یک از پژوهشگران دانشگاه اعم از استادان و دانشجویان که تمایل داشته باشند، می‌توانند مختصری از طرح خود را به دبیرخانه‌ این جایزه به نشانی DrMojtahediaward@suta.org ارسال کنند.

طرح‌های ارائه شده از دانشکده‌های مختلف در کمیته‌های تخصصی داوران بین‌المللی این برنامه بررسی و در نتیجه طرح‌های برتر هر دانشکده در مراسمی در خردادماه سال 1395 معرفی می‌شوند و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان تا پانزدهم مهرماه امسال فرصت دارند تا خلاصه طرح‌های خود را ارسال کنند. همچنین، فرصت انتخاب سه طرح برتر هر دانشکده و درخواست اطلاعات بیشتر نیز تا پانزدهم دی ماه امسال است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.suta.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5