“عقد مرابحه و کارت اعتباری ” در همایش بانکداری اسلامی بررسی می شود

از سوی شرکت خدمات انفورماتیک :

شرکت خدمات انفورماتیک با ارائه مقالات علمی و برگزاری کارگاه های آموزشی در بیست و ششمین همایش و ارائه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری در نهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی حضور فعالی در این رویداد سالانه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی طی 10 و 11 شهریورماه 1394 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد گردید. شرکت خدمات انفورماتیک با ارائه مقالات علمی، برگزاری کارگاه های آموزشی و مشارکت در نمایشگاه جنبی حضور فعالی در این رویداد سالانه خواهد داشت.

این شرکت  منطبق بر رویکرد سال جاری همایش “تجربه جهانی بانکداری اسلامی: روش های تأمین مالی، ابزار ها، خدمات و محصولات”، برگزاری کارگاهی با موضوعات  “عقد مرابحه و کارت اعتباری ” را در دستور کار دارد.

همچنین ارائه مجموعه کتاب های امنیت در قالب مالتی مدیا که طی رویداد های بانکی گذشته با استقبال گسترده بانک ها، شرکت ها و موسسات مختلف مواجه شده است در کنار نمایش محصولات سخت افزاری همچون آریاست، آریاگیت و معرفی پروژه های مبتنی بر کیف پول الکترونیک، راهکار های پرداخت مبتنی برNFC، شبکه فراگیر پشتیبانی خودپرداز در سطح کشور و محصولات جدیدی همچون VTM و کیوسک؛ بخشی از فعالیت های شرکت خدمات انفورماتیک طی.روز های برگزاری همایش مذکور است.

بنابراین گزارش یست و ششمین همایش و نهمین نمایشگاه بانکداری اسـلامی  طی روزهای ۱۰ و ۱۱شهریور ماه سال جاری از سوی موسسه عالی بانکداری در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  51