برترین‌ طرح‌های هفتمین رویداد «ایده‌شو» معرفی شدند

هفتمین رویداد «ایده‌شو» به همت مرکز جذب و پذیرش شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، «ایده شو»، رویدادی برای پرورش قدرت خلاقیت و ایده‌پردازی در یک محیط دوستانه و رقابتی به منظور ایجاد فرهنگ نوآوری و تلاش برای هدایت افراد جامعه به فعالیت در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری کشور است که با همکاری یکی از ادارات استان اصفهان و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

در رویداد هفتم «ایده‌شو»، ۴۰ ایده به مسئولان برگزاری رسید که پس از داوری اولیه ۱۴ ایده به مرحله ارائه رسیدند.

پس از ارائه ۱۴ رویداد در مرحله نهایی هفتمین ایده‌شو در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، طرح‌های «نرم افزار آنالیز پا و طراحی کفش توسط محمد تقی کریمی»، «تولید نخ بخیه و ژل آمنیوتیک توسط گلنار عبدالوند»، «درپوش سوزن سرنگ ایمن توسط پارسا نوایی»، «خط تشخیص سلامتی توسط ندا وهابی» و «حسگر زیستی جنین توسط محمد زاهدی» به عنوان پنج طرح نهایی انتخاب شدند.

در نهایت و پس از داوری توسط هیات داوران و نیز رای‌گیری حاضران در رویداد ایده‌شو، ایده «نرم‌افزار آنالیز پا و طراحی کفش» به مقام اول دست یافت و ایده‌های «تولید نخ بخیه و ژل آمنیوتیک» و «درپوش سوزن سرنگ ایمن» به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −    =  54