باقی ماندن ۲۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران

معاون وزیر کشاورزی در گفت‌وگو با ایسنا:

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت 600 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: 2100 میلیارد تومان از این مطالبات از طریق چند بانک خصوصی در حال تامین و پرداخت است.

علی قنبری – مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم به بیش از هفت میلیون و 800 هزار تن رسیده است که ارزشی بالغ بر 9100 میلیارد تومان دارد.

وی با اشاره به این‌که 2700 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران باقی مانده بود، افزود: طی چند روز گذشته 600 میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان پرداخت شد و 2100 میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ادامه داد: پرداخت مابقی مطالبات گندم‌کاران از طریق انعقاد قرار‌داد با برخی بانک‌های خصوصی در حال پیگیری است که در انتظار تایید نهایی این قرار‌داد‌ها از سوی بانک‌های مذکور هستیم.

قنبری با بیان اینکه خرید تضمینی گندم همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: همه مطالبات گندم‌کاران تا پیش از آغاز سال زراعی پیش‌رو پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در استان‌های کشور گزارش نشده است، اظهار کرد: گندم‌های تحویل داده شده عمدتا کیفیت مطلوبی دارند اما اگر در کیفیت گندم مشکلی وجود داشته باشد به کشاورزان برگشت داده می‌شود تا مشکل را برطرف کنند و مجدادا به مراکز خرید تحویل دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =