بازدید معاون پژوهشی وزیر علوم از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه جامع علمی کاربردی

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشگاه جامع علمی کاربردی در محل دائمی نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر وحید احمدی در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر توانایی‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی، رسالت این دانشگاه را جزو مهم‌ترین بخش نظام آموزش عالی کشور برشمرد و ارتباط با جامعه، مشاغل و مراکز رشد را از توانمندی‌های این دانشگاه در ارتقای تولیدات و محصولات و تکمیل چرخه ایده به پدیده ذکر کرد.

احمدی در ادامه افزود: آنچه که مهم‌ترین هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی به شمار می‌رود، آمیختن علم با مهارت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جامعه و ارتقای مهارت‌ها در راستای نیل به اقتصاد دانش‌بنیان است.

دبیر شورای عالی عتف گفت: طبق ابلاغیه سیاست‌های کلی تدوین برنامه ششم توسعه از سوی مقام معظم رهبری، بر افزایش سهم آموزش‌های مهارتی در نظام آموزش عالی کشور تاکید شده، لذا دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان بزرگ‌ترین رکن آموزش نظام مهارتی باید هرچه بیشتر بر پتانسیل‌های خود بیفزاید تا در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بتواند به راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان‌ و به اقتصاد کشور کمک کند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  1  =