دوازدهمین همایش علمی «مهندسی متالورژی و مواد»

در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود

دوازدهمین دوره همایش ملی علمی دانشجویی «مهندسی متالورژی و مواد»، چهارم و پنجم آذر ماه امسال به همت انجمن علمی مهندسی متالورژی و مواد و با همکاری گروه مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه صنعتی سجاد و همچنین اتحادیه مهندسی متالورژی و مواد کشور و با حمایت سایت ایران مواد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، مهندس سعید حشمتی، دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر گفت: در جریان نشست اتحادیه متالورژی کشور که در اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با رای اکثریت اعضای اتحادیه برگزاری «همایش ملی علمی دانشجویی متالورژی و مواد» به انجمن علمی متالورژی دانشگاه فردوسی مشهد واگذار شد.

وی افزود: این همایش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۴ و ۵ آذرماه امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود. ریاست این همایش به عهده دکتر حائریان، رئیس دانشگاه صنعتی سجاد و دبیر علمی این همایش دکتر بیدختی، عضو هیئت علمی دپارتمان مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه فردوسی مشهد است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران گفت: با توجه به اینکه این همایش مقاله محور است، پوستر فراخوان ارسال مقالات به تمام دانشگاه‌های کشور ارسال شده است.

حشمتی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مقاله نهایی تا تاریخ ۳۰ مهرماه است که پس از آن توسط استادان مورد داوری قرار می‌گیرند.

وی با بیان این که مقالات برتر پس از داوری نهایی در مجله علمی پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد چاپ می‌شوند، تصریح کرد: ازجمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این دو روز همایش می‌توان به برپایی نمایشگاه صنعتی، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد وفناوری، نمایشگاه پوسترهای ارسالی آثار، بازدیدهای علمی، کارگاه‌های آموزشی و.. اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، انجمن علمی متالورژی دانشگاه فردوسی مشهد با برگزاری دوره مسابقات ملی عملیات حرارتی و کسب عناوین متعدد برتر در مسابقات و همایش‌های این حوزه علمی، یکی از نام‌آورترین انجمن‌های علمی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1