توسعه همکاری‌های علمی جهاد دانشگاهی مرکزی با شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک

در قالب تفاهم‌نامه سه‌جانبه صورت گرفت

جهاد دانشگاهی استان مرکزی با شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک و با هدف مشارکت، تعامل و استفاده از توانمندی‌ها و همچنین بهره‌گیری از توان علمی و اجرایی طرفین در راستای ارتقای سطح همکاری‌ها تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی منعقد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این تفاهم‌نامه بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده از سوی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و همچنین برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد بین سازمانی در سطوح مدیریتی و کارشناسی در راستای ماموریت‌ها، اهداف و برنامه‌های توسعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی منعقد شده است.

تمام همکاری‌های پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه سه جانبه از طریق تشکیل کمیته مشترکی که در آن رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی به نمایندگی شورای اسلامی شهر، معاون برنامه‌ریزی شهرداری اراک به نمایندگی شهرداری اراک و سرپرست پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی به نمایندگی از جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی حضور دارند، پیگیری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه در هشت ماده با ذکر تعهدات و حفظ حقوق طرفین برای مدت یک سال تنظیم شده و به امضای رؤسای سازمان‌های مربوطه رسیده است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  84