گروه آینده‌پژوهی مرکز تحقیقات نقشه‌برداری تشکیل شد

در سازمان نقشه‌برداری

گروه آینده‌پژوهی مرکز تحقیقات نقشه‌برداری به دستور دکتر آزموده اردلان، رئیس سازمان نقشه برداری کشور در این سازمان تشکیل شد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، این گروه با هدف انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی کاربردی مرتبط با وظایف محوله و پشتیبانی، هدایت علمی و اطلاع‌رسانی در خصوص نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام گرفته علوم ژئوماتیک ایجاد شده است.

همچنین این گروه، پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز سازمان را بررسی کرده و با تصویب نتایج تحقیقات، طرح‌های پژوهشی را برنامه‌ریزی، هدایت و پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب طرح‌ها و پروژه‌های سازمان به صورت هدفمند و علمی در جهت توسعه دانش نقشه‌برداری کشور و با استفاده از آخرین روش‌های پژوهشی جهت ارتقای توانمندی علمی و فنی کشور انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دانش و تکنولوژی علوم ژئوماتیک در دنیا تحت سایه پژوهش و تحقیقات گسترده، روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است و این موضوع مبنای توسعه و تضمینی برای استمرار توسعه به شمار می‌آید. چرا که به کار بستن نتایج پژوهش‌های انجام شده منجر به بهبود راهکارها و روش‌های معمول در زمینه‌های مورد نظر می‌شود. بنابراین تشکیل گروه آینده پژوهی مرکز تحقیقات در سازمان نقشه برداری کشور نیز همگام با رشد جهانی تکنولوژی به توسعه دانش ژئوماتیک کشور کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  20