زاهدان نقش مهمی در رونق بخشی به جریان علمی سیستم‌های فازی ایران داشته است

رییس انجمن سیستم‌های فازی:

رییس انجمن سیستم‌های فازی ایران گفت: ایران بعد از چین و هندوستان موفق به کسب جایگاه سوم در تولیدات مقالات سیستم‌های فازی در طی چند سال متمادی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان وبلوچستان، محمد مهدی زاهدی در چهاردهمین کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند ایران، اظهار کرد: زاهدان نقش به سزایی در توسعه و رونق بخشی به جریان علمی سیستم های فازی ایران داشته است.

وی با بیان اینکه در بحث سیستم های فازی مطالعات و تحقیقات زیادی در کشور انجام می شود، افزود: در سال 2001، 16 مقاله در زمینه سیستم های فازی وجود داشت که خوشبختانه این تعداد به بیش از 600 مقاله رسیده و از سال 2011 تاکنون هر سال موفق به کسب مقام سوم در تولیدات مقالات در سیستم فازی توسط ایران شده‌ایم.

زاهدی از همه اساتید، اندیشمندان، محققان و پژوهشگران خواست که برای پیشرفت هر چه بیشتر سیستم های هوشمند و فازی و برای جذب اعضای جدید حقیقی و حقوقی کمک مادی و معنوی به انجمن ها را فراموش نکنند تا هر روز شاهد رونق بیشتری در این انجمن ها باشیم.

وی ادامه داد: برای چاپ یک نشریه در انجمن سیستم های فازی به مشکل مالی برخورد کرده‌ایم که اگر این مجله با تیراژ بالا و به موقع در دسترس علاقه مندان قرار گیرد و روز به روز عمومی تر شود، حرکت جدی را برای ورود به فضای کاربردی و صنعت خواهیم داشت.

رییس انجمن سیستم های فازی ایران از تمامی انجمن های علمی ایران، خواستار کمک برای تحقق احکام برنامه ششم به خصوص احکامی که می تواند توسعه علمی را از بعد فناوری، خلاقیت و نوآوری به پیش برند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  4