برگزاری سیزدهمین کنفرانس رمز ایران در دانشگاه شهید بهشتی

رئیس انجمن خبر داد

رئیس انجمن رمز ایران همکاری با صنعت افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) را جزو مهم‌ترین برنامه‌های انجمن رمز ایران دانست و گفت: دیدگاه ما خوداتکایی در صنعت افتا به عنوان یکی از اولویت‌های کشور است.

به گزارش دکتر محمدرضا عارف در اختتامیه دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی رمز ایران که عصر پنجشنبه در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، دانشمندان جوان را امید آینده علمی کشور دانست و اظهار کرد: افراد زیادی برای برگزاری این کنفرانس زحمت کشیدند. امیدواریم بتوانیم از دستاوردهای ارزشمند چنین کنفرانس‌های علمی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی رمز ایران آغازگر یک جهش علمی است، افزود: انجمن رمز ایران از امسال حرکت در راستای ارتقای تراز علمی فعالیت‌های کریپتوگرافی (رمزنگاری) را آغاز کرده است.

رئیس انجمن رمز ایران دغدغه انجمن رمز ایران در برگزاری کنفرانس دوازدهم را کمتر از سال‌های گذشته دانست و اضافه کرد: دستگاه‌ها باید خودشان را موظف به همکاری در برگزاری کنفرانس‌های علمی بدانند.

عارف به جهت‌گیری‌های انجمن رمز ایران اشاره کرد و گفت: توسعه و ارتقای علم و فناوری رمزنگاری در کشور جهت‌گیری اصلی ماست. انجمن رمز ایران در برگیرنده همه فعالیت‌های علمی مرتبط با افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) است. کمک به همه نهادهای دست اندرکار علم و فناوری افتا جزو فعالیت‌های راهبردی ما در نهادهای حاکمیتی، خصوصی و علمی است.

وی از فعالیت کمیته فناوری و صنعت خبر داد و خاطرنشان کرد: همکاری با صنعت افتا جزو مهم‌ترین برنامه‌های انجمن رمز ایران است. دیدگاه ما خوداتکایی در صنعت افتا به عنوان یکی از اولویت‌های کشور است. این روند باید در سایر بخش‌ها نیز تجلی یابد.

عارف، کنفرانس را نماد یک انجمن دانست و مشارکت بیشتر و جدی‌تر جوانان در کنفرانس‌ها و کمیته‌های ده‌گانه انجمن رمز ایران را خواستار شد و بیان کرد: شرکت در کنفرانس‌های علمی حق مسلم جوانان دانشمند است. باید تلاش کنیم بهترین دستاوردهای علمی را در کنفرانس‌ها ارائه دهیم.

رئیس انجمن رمز ایران از برگزاری سیزدهمین کنفرانس رمز ایران در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: تجربه خوبی در برگزاری کنفرانس‌های علمی در دانشگاه شهید بهشتی داریم. قطعا شاهد ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی در کنفرانس سال آینده خواهیم بود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

11  ⁄    =  11