حمله های وارد شده به بیت کوین و کیف پول الکترونیک در سال ۲۰۱۵

توسعه دهندگان نرم افزارهای مخرب بیت کوین، با نرم افزارهای مخرب و اطلاعات غیرقانونی، سیستم های کاربران را مورد حمله قرار داده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک گزارش های اخیر نشان می دهد؛ توسعه دهندگان نرم افزارهای مخرب بیت کوین، با نرم افزارهای مخرب و اطلاعات غیرقانونی، سیستم های کاربران را مورد حمله قرار داده اند.

با توجه به مطالعاتی که توسط شرکت کسپرسکی انجام گرفته است، نرم افزارهای مخرب بیت کوین، در حدود 9 درصد از باگ های سیستم های مالی را به خود اختصاص داده اند. برنامه هایی که به منظور سرقت بیت کوین از کیف پول های بیت کوینی طراحی شده اند نیز موجب 6 درصد از خطاهای سیستم های مالی بوده اند.

با توجه به گزارش فصل دوم سال از آزمایشگاه کسپرسکی در سال 2014؛ نرخ تشخیص برنامه های غیرقانونی کاوش در بیت کوین و برنامه های سرقت از کیف پول های الکترونیکی به ترتیب 14 درصد و 8 درصد بوده است. این شرکت در داده های گزارش فصل اول از سال 2015 آورده است : در کل 12 درصد و 3 درصد از نرم افزارهای مخرب کاوش در بیت کوین و سرقت های کیف پول ها شناسایی شده اند.

همچنین این مطالعه نشان می دهد که تهدیدهای انجام گرفته از سوی نرم افزارهای مخرب موبایلی در حال افزایش است و این امر نشان می دهد توسعه دهندگان ابزارها و نرم افزارهای مخرب از سرمایه گذاری های فزاینده ای که توسط بانک های اصلی جهان، در پلتفرم های موبایلی انجام می شود، مزایای زیادی به دست می آورند.

با توجه به این گزارش؛ به طور متوسط 40 درصد از کامپیوترهای جهان در فصل دوم از سال 2015 حداقل یک بار مورد حمله قرار گرفته اند.

منبع : http://www.thepaypers.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  2  =  7