اعلام سرفصل‌های جدید برای محورهای سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت

رئیس پژوهشکده حفاظت صنعتی پژوهشگاه نفت خبر داد

رئیس پژوهشکده حفاظت صنعتی پژوهشگاه صنعت نفت گفت: با توجه به اهمیت موضوع خوردگی در صنایع مختلف، سرفصل‌های جدیدی در حوزه‌های خودروسازی، هوایی، دریایی و فولاد در شانزدهمین کنگره ملی خوردگی و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت اعلام شد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر جابر نشاطی، رئیس انجمن خوردگی ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت با حضور استادان، پژوهشگران، متخصصان، دانشجویان و صنعتگران برگزار می‌شود و علاوه بر حوزه‌های هر ساله همانند نفت،‌ گاز، پتروشیمی و صنایع نظامی سرفصل‌های جدیدی برای این همایش تعریف شده است.

نشاطی افزود: تاکنون 110 مقاله با محوریت‌های مختلف به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که با توجه به استقبال به‌ عمل آمده پیش بینی می‌شود این تعداد به بیش از 200 مقاله افزایش یابد.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره را چهارم مهر‌ماه اعلام کرد و گفت: محققان و صاحبان صنایع می‌توانند در سرفصل‌های جدید شرکت کرده و با ارسال مقاله و ثبت نام در این رویداد بزرگ علمی- کاربردی حضور داشته باشند.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین کنگره ملی خوردگی و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت، از سوم تا پنجم آذر ماه امسال با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و انجمن ملی خوردگی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  +    =  50