یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب‌وفاضلاب افتتاح شد

با حضور وزیر نیرو

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب امروز(شنبه) با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش ایسنا، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور بیش از ۲۷۰ شرکت داخلی و ۵۶ شرکت خارجی از ۱۶ کشور، از امروز(شنبه) تا سه‌شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از چین، اتریش، آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، بلژیک، آمریکا، هلند، تایوان، اسپانیا،‌ استرالیا، دانمارک، پرتقال، کره جنوبی و روسیه آخرین دستاوردهای خود را در زمینه آب و تاسیسات آب وفاضلاب به معرض نمایش عمومی می‌گذارند.

در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع و در ۸ سالن بزرگ نمایشگاهی برگزار شده شرکت‌کنندگان با عرضه محصولات استاندارد خود،‌ در بازار جهانی، به رقابت با دیگر همنوعان خود خواهند پرداخت.
در این نمایشگاه هر روز نشست‌های تخصصی و فنی با حضور متخصصان صنعت آب و تاسیسات فاضلاب و مسوولان دولتی برگزار می‌شود و حاضرین در جلسه، ضمن تبادل تجربه، در خصوص آخرین یافته‌های علمی، به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب از ساعت ۹ تا 17 پذیرای عموم مردم است تا ضمن بازدید، با آخرین دستاوردهای علمی، فنی و تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران و جهان آشنا شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  +    =  62