حمایت دانشگاه شهید چمران از خرید تجهیزات آزمایشگاهی در قالب پژوهانه

معاون پژوهشی دانشگاه خبر داد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از حمایت این دانشگاه از خرید تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در قالب گرنت (پژوهانه) خبر داد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر ابراهیم حاجی دولو با تأکید بر اهمیت انجام تحقیقات تجربی و تأثیر آن در افزایش تولیدات علمی دانشگاه گفت: تامین تجهیزات آزمایشگاهی و دستگاه‌های اندازه گیری یکی از اصلی‌ترین مسائل در انجام تحقیقات تجربی است.

وی ادامه داد: کمبود یا فرسوده‌شدن بسیاری از تجهیزات در گروه‌ها و دانشکده‌ها موجب از رده خارج شدن این وسایل شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: با تصویب هیات‌رئیسه این دانشگاه مقرر شد که معاونت پژوهش و فناوری از خرید تجهیزات آزمایشگاهی در قالب گرنت حمایت کند.

حاجی دولو افزود: در این برنامه از خرید تجهیزات آزمایشگاهی که بیش از 10 میلیون تومان قیمت داشته باشند، حمایت‌شده و 50 درصد هزینه خرید دستگاه توسط معاونت پژوهشی تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: استادان دانشگاه شهید چمران اهواز در گروه‌های مختلف می‌توانند با تجمیع و اشتراک گرنت خود برای خرید تجهیزات مهم آزمایشگاهی استفاده کنند و 50 درصد هزینه خرید تجهیزات را از معاونت پژوهش و فناوری دریافت کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: امیدواریم این برنامه سبب تشویق بیشتر استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام تحقیقات کاربردی شود و در افزایش تولیدات علمی دانشگاه مانند مقالات و طرح‌های تحقیقاتی مؤثر باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −    =  40