بررسی حضور ایران در بازار بین‌المللی در شرایط پساتحریم

دبیرکل شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته گفت: با توجه به عادی شدن روابط با کشورهای همسایه و جهان، باید بتوانیم صادرات مبلمان را که از کیفیت و مطلوبیت خوبی برخوردار است، رونق دهیم.

به گزارش ایسنا، مظفرعلیخانی با بیان اینکه صنعت مبل با داشتن پیشینه تاریخی، جایگاه خوبی در میان تولیدات کشور دارد و توانسته حدود 10 درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص دهد، اظهار کرد: هشتمین کنفرانس بین المللی مبلمان (دکو) با حضور نایب رئیس شورای انجمن‌های آسیایی مبلمان و دبیرکل اتاق بازرگانی مالزی برای بررسی حضور ایران در بازار بین المللی در شرایط پسا تحریم برگزاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس چهاردهم مهر امسال با حضور فعالان داخلی و خارجی این بخش از اقتصاد برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر فعالان صنف و صنعت مبلمان ودکوراسیون، فعالان صنایع مرتبط با مبلمان و دکوراسیون نیز حضور دارند که امید است گام اول برای تبدیل ظرفیت بالقوه به بالفعل و حضور مناسب در بازار‌های جهانی برداشته شود.

علیخانی گفت: این مراسم میزبان بزرگترین طراحان و چهره های مبلمان و طراحی اروپا و آسیا است. همچنین امسال برای نخستین بار چهره های برتر انجمن های مبلمان آسیا از کشورهایی مانند: کره جنوبی، اندونزی، مالزی، تایلند و سایر مقامات کافا (شورای انجمن‌های آسیایی مبلمان) در این کنفرانس حضور پیدا خواهند کرد.

به گفته وی در این مراسم کارگاه های آموزشی با حضور دست‌اندرکاران آلمانی، انگلسی، بلژیکی و ترکیه‌ای برگزار می شود تا صنعتگران نحوه طراحی و آماده سازی نماینده یک برند برتر در ایجاد نمایندگی در کشور متبوع و سایر کشورها و تجربیات و سیستم های نحوه بازاریابی و فروش محصولات در جهان پس از تحریم‌ را آموزش ببینند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =