استفاده از ظرفیت‌ علمی دانشگاه‌ها برای مقابله با پدیده گردوغبار

مدیر ملی مقابله با پدیده گردوغبار تأکید کرد

مدیر ملی مقابله با پدیده گردوغبار سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها برای مقابله با پدیده گردوغبار، گفت: دانشگاه‌ها بهترین نهادهای علمی برای ارائه راهکار جهت مقابله با این پدیده هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دکتر مصطفی ضیاءالدین شعایی امروز 19 مهرماه در نشست هماهنگی برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی گردوغبار که در سالن جلسات حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خروجی این کنفرانس بین‌المللی باید ارائه راهکار برای مقابله با این پدیده باشد.

وی با بیان این‌ که دانشگاه‌ها به دلیل داشتن ظرفیت‌های غنی علمی و پژوهشی بهترین مراکز برای برگزاری کنفرانس‌های علمی هستند، ادامه داد: در این کنفرانس باید از کسانی دعوت شود که در کشور خودشان تجربه بروز این پدیده را داشته‌اند تا با ارائه مقالات علمی راهکارهایی برای حل این مشکل در منطقه ارائه شود.

مدیر ملی مقابله با پدیده گردوغبار سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور تصریح کرد: سازمان محیط‌ زیست کشور از برگزاری کنفرانس‌هایی که بتواند در ارتقا جایگاه علمی و پژوهشی کشور تأثیرگذار باشد و راهکارهایی برای حل مشکلات زیست‌محیطی ارایه دهد، حمایت می‌کند.

گفتنی است، در این نشست دکتر احمد لندی و دکتر علیرضا زراسوندی گزارش‌هایی از اقدامات انجام‌ شده برای برگزاری این کنفرانس بین‌المللی در دانشگاه شهید چمران اهواز ارایه دادند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =