اینترنت اشیاء و فناوری های هوشمند مهمترین موضوعات جیتکس دبی

حضور فعال جی اس اس از ایران در بزرگترین رویداد فناوری خاور میانه:

اینترنت اشیاء و فناوری های هوشمند مهمترین موضوعات مطرح در این نمایشگاه هستند و بیشتر کنفرانش هایی که در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود به این دو موضوع اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سی و پنجمین نمایشگاه پنج روزه جیتکس دبی (GITEX) از روز امروز  یکشنبه  18 اکتبر تا پنجشنبه 22 اکتبر(از 26 تا 30 مهر ماه سال جاری در هفته فناوری امارات) در مرکز تجارت جهانی این امیرنشین برگزار می شود و بزرگ ترین نمایشگاه فناوری در نوع خود در خاورمیانه است.

در این نمایشگاه حدود 1600 شرکت بزرگ و کوچک فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تازه ترین محصولات خود را به نمایش می گذارند: گوشی تلفن همراه و تجهیزات مرتبط، دوربین، تجهیزات رایانه ای، نرم افزارها مختلف، تجهیزات مخابراتی و .. جزء محصولاتی هستند که در این نمایشگاه در معرض دید شرکت کنندگان قرار دارد. پیش بینی شده 140 هزار نفر از 150 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کنند.

بنابراین گزارش شرکت جی اس اس از ایران یکی از شرکت کنندگان دارای غرفه در این  نمایشگاه است.

در حاشیه نمایشگاه، کنفرانس های تخصصی مختلف با حضور متخصصان فناوری اطلاعات برگزاری می شود و در آن برای علاقمندان توضیحاتی درباره برنامه های آینده شرکت های فعال در حوزه فناوری های پیشرفته مخابراتی و ارتباطاتی ارائه می شود.

اینترنت اشیاء و فناوری های هوشمند مهمترین موضوعات مطرح در این نمایشگاه هستند و بیشتر کنفرانش هایی که در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود به این دو موضوع اختصاص دارد. از سوی دیگر، شرکت های فعال در حوزه امنیت داده ها حضوری فعال در نمایشگاه خواهند داشت و تازه ترین محصولات امنیتی خود را معرفی خواهند کرد.

در این نمایشگاه انواع شرکت های فعال در حوزه فناوری های پیشرفته و جدید حضور خواهند داشت. برخی شرکت های نفتی که توانسته اند در حوزه تصفیه و امنیت، محصولات جدید ارائه کنند و نیز شرکت هایی که فناوری های سبز ارائه می کنند و برنامه های مدون در زمینه احداث شهرهای پیشرفته آینده دارند حضور پیدا خواهند کرد.
 ترجمه از گروه ترجمه پایگاه خبری بانکداری الکترونیک- احسان آذری نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  4  =