پای شکسته”شیخ”، خواب مردم زوریخ را آشفته کرد

شمار زیادی از شهروندان سوئیسی از مقامات کشورشان به دلیل لغو ممنوعیت پرواز شبانه به دلیل سفر امیر سابق قطر انتقاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصر ایران، براساس مطالب منتشر شده در رسانه های سوئیسی، مقامات سوئیس با لغو ممنوعیت ورود و خروج هواپیماها به فرودگاه زوریخ به هواپیمای حامل امیر سابق قطر (شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی) و 8 هواپیمای همراه وی اجازه دادند در ساعت های شب وارد این فرودگاه شوند.

مقامات سوئیس گفته اند که به دلیل وضعیت اضطراری و فوق العاده پزشکی امیر سابق قطر به هواپیمای حامل او اجازه دادند در ساعت های شب وارد فرودگاه شود.

با این حال مقامات سوئیسی پس از ورود هواپیما متوجه شدند وضعیت فوق العاده پزشکی چیزی نیست جز شکستگی پای شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر سابق قطر.

فرودگاه زوریخ برای رعایت حال ساکنان اطراف فرودگاه، پروازهای شبانه را تعطیل کرده است.

یکی از شهروندان سوئیسی ساکن در منطقه ای در نزدیکی فرودگاه زوریخ در واکنش به این حادثه در شبکه های اجتماعی نوشت: من می دانم که این حادثه بسیار وحشتناکی نیست که من را شب هنگام از خواب بیدار کند اما آزادی و حقوق بشر از کجا آغاز و کجا به پایان می رسد؟

وی تاکید کرد: من مخالف حالت های فوق العاده نیستم اما مخالف حالت های فوق العاده در مقابل دریافت پول هستم.  فعالان اجتماعی دیگر در سوئیس نیز گفته اند که حتی اگر ضرورت مطلق برای پذیرش هواپیمای حامل امیر سابق قطر به دلایل پزشکی فوری باشد هیچ دلیلی برای سفر او به زوریخ با استفاده از 9 هواپیما نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −    =  14