افزایش سقف تسهیلات مسکن ابلاغ شد

مدیر شعب بانک مسکن استان چهار محال و بختیاری از ابلاغ بخشنامه جدید خرید مسکن به شعب خبرداد و گفت: مردم می‌توانند برای دریافت وام 500 میلیون ریالی به شعب بانک مسکن مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، لطـف الله آباد  اظهار کرد: مداركی كه متقاضیان دریافت تسـهیلات 500 میلیون ریالی خریدمسكن باید ارائه دهند عینــا مداركی است كه در تسهیلات مشابه قبلی از متقاضی مطالبه می‌شد.

وی افزود: بخشنامه وام 500 میلیون ریالی مسكن چند روز پیش از طریق شبكه داخلی بانك مسكن به شعب ابلاغ شد كه از فردای همان روز این بخشنامه اجرایی شد و مردم می‌توانند برای دریافت وام 500 میلیون ریالی (در شهركرد)به شعب بانك مسكن مراجعه كنند.

آباد با بیان این كه سقف تسهیلات پرداختی در شهركرد به میزان 500 میلیون ریال است، گفت: مقدار این تسهیلات برای سایر شهرهای استان 400 میلیون ریال مقرر شده است كه به ازای هر تسهیلات خرید می‌توان یك تسهیلات تعمیرات مسكن تا سقف 100میلیون ریال نیز به متقاضیان پرداخت کرد.

آباد اظهار كرد: كسانی كه می خواهند از این تسهیلات جدید استفاده كنند،تا سقف‌های قبلی كه 350میلیون ریال بود، می‌توانند از اوراق تسه مهر ماه به قبل استفاده كنند ولی برای استفاده از مابه‌التفاوت سقف وام تا سقف وام جدید باید از اوراق تسه نه هزار و 408 (اوراق تسهیلات مسكن صادره آبان ماه امسال به بعد) خریداری كنند .

وی تاکید کرد: به عنوان مثال اگر فردی بخواهد در شهركرد تسهیلات استفاده كند و اوراقی كه در اختیار دارد تا 350 میلیون ریال را پوشش می‌دهد، باید برای دریافت وام 600 میلیون ریالی (با احتساب تسهیلات تعمیرات) مجددا اوراق تسهیلاتی خریداری كند كه تاریخ صدور آن‌ها از آبان‌ماه به بعد باشد و نمی‌تواند این مابالتفاوت را با خرید اوراقی كه در مهرماه امسال و قبل از آن صادر شده پوشش دهد.

آباد افزود: متقاضی باید 70برگه اوراق قدیمی تسهیلات به علاوه 50برگه اوراق تازه منتشره برای تشكیل پرونده با خود همراه داشته باشد.

مدیر شعب بانك مسكن استان خاطر نشان كرد: دریافت كنندگان وام 500 میلیون ریالی مسكن، چه اوراق مربوط به قبل از مهرماه و چه اوراق بعد از مهرماه را خریداری كنند همگی باید تسهیلات دریافتی را با سود 18.5درصد باز پرداخت نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  12