حضور تازه‌کاران عرصه موبایل‌ در ۲۰۱۶ CES

تولیدکنندگان تلفن همراه در لاس‌وگاس هرچه داشتند رو کردند

هفته‌ای که گذشت شاهد برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیای فناوری بودیم؛ نمایشگاه CES 2016 که طبق معمول هر سال، یک هفته پس از آغاز سال نو میلادی در آمریکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دنياي اقتصاد، در آن چند روزی که نمایشگاه برپا بود همه علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی در تب‌و‌تاب اخبار و اطلاعات مربوط به آن بودند تا ببینند با عرضه لوازم و ابزاری که شرکت‌های مختلف معرفی می‌کنند زندگی دیجیتال و تکنولوژیک ما در سال‌های آینده به کدام سمت و سو می‌رود؛ چه کسانی که برای حضور در این نمایشگاه تلاش کردند تا تازه‌های تکنولوژی را از نزدیک ببینند و چه کسانی که به هر علتی از حضور در این رویداد محروم بودند و از طریق دنیای مجازی اخبار و اطلاعات را پیگیری می‌کردند. از طرفی شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی مصرف‌کنندگان و محصولات الکترونیک با حضور در این نمایشگاه و عرضه نوآوری‌های خود تلاش کردند که از این سکوی جهانی استفاده کنند و در صنعت فناوری به پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش دست یابند و خود را آن‌طور که باید به مشتاقان این عرصه نشان دهند.

در این بین سازندگان تلفن همراه هم بیکار ننشسته و برای رقابت با دیگر تولیدکنندگان این حوزه هر یک سعی کرده‌اند محصولی درخور عرضه کنند و به کاربران و طرفداران خود بیفزایند. حتی رقابت در این زمینه کار را به جایی رسانده که شرکت‌های ناشناخته یا کمترشناخته‌شده هم پابه‌پای شناخته‌شده‌ها و شرکت‌های مطرح در این عرصه به تولید موبایل‌هایی با قابلیت‌های مختلف و چشمگیر برای کاربران روی آورده‌اند. در ادامه به بررسی چند نمونه از این تلفن‌های همراه می‌پردازیم که در نمایشگاه CES 2016 معرفی و عرضه شده‌اند.

گوشی معمولی اینتل با دوربین استثنایی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  20