تقدیر از شعب برتربانک قرض الحسنه مهر

با حضور مدیرعامل صورت گرفت

در جلسه هم اندیشی روسای دوایر ستادی و شعب استان خوزستان که با حضور سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل ساختمان سرپرستی برگزار شد از روسای دوایر ستادی و شعب برتر استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به منظور تبیین راه کارهای جذب منابع پایدار، شناسایی ظرفیت و پتانسیل های موجود، بررسی عملکرد شعب در تخصیص بهینه منابع و آشنایی با نیازمندی های شعب استان خوزستان، جلسه هم اندیشی روسای دوایر ستادی و شعب استان با حضور دولتی مدیرعامل، غفاری عضو هیات مدیره، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و مقرب مدیر شعب استان خوزستان برگزار شد.
دولتی در این گردهمایی با اشاره به عوامل موثر در تجهیز منابع پایدار بیان داشت: در بانکداری نوین عوامل متعددی بر روند تجهیز منابع پولی بانکها تاثیر گذار است که فن آوری اطلاعات و ارتباطات، مهارت نیروی انسانی، تنوع و کیفیت خدمات بانکی و میزان رضایتمندی مشتریان از جمله این ابزارهای مهم تلقی می شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر نقش نیروی انسانی در جذب منابع و افزایش رضایتمندی مشتریان گفت: بیشتر خدمات ارائه شده در بانک ها توسط نیروی انسانی می باشد از این رو داشتن کارکنانی ماهر و آموزش دیده که توانایی استفاده از تکنولوژی های جدید را داشته و بتوانند به بهترین نحو با مشتری ارتباط برقرار کنند در تامین و تجهیز منابع پولی نقش بسزایی را ایفا می کند.
در ادامه این جلسه مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به پرسش ها و مسائل مطرح شده از طرف پرسنل استان خوزستان پاسخ گفت و رهنمودهای لازم به منظور پیشرفت و ارتقاء رتبه بندی شعب ارائه گردید.
در پایان این گردهمایی از محمدرضا عوض پور رییس دایره اعتبارات و حسابداری، هادی کردیان رییس شعبه ایذه، فرشاد حلاج رییس دایره تدارکات و ساختمان، رضا وهام رییس شعبه آبادان، رشید مهرتوکلی رییس شعبه امام خمینی و طهماسب کنارکوهی رییس شعبه زیتون کارمندی به دلیل عملکرد مناسب، با اهدا لوح تقدیر و پاداش تقدیر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  −  36  =