اگر در مغازه‌تان نماد «ولنتاین» ببینیم، عواقبش با شماست!

«ولنتیان فرهنگ منحط غربی هاست»؛ احتمالا مخالفان این دیدگاه را می‌شناسیم؛ همان هایی که در این روز هدیه می‌خرند و هدیه می‌دهند و این روز را گرامی می‌دارند. آنهایی که بر اساس تمامی قوانین عملشان مجرمانه نیست اما می‌توان بابت این رفتارشان، دیگران را تنبیه کرد!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اداره اماکن نیروی انتظامی تهران با صدور بخشنامه‌ای، ولنتاین را «فرهنگ منحط غرب» توصیف و آن را ممنوع اعلام کرد؛ ممنوعیتی که البته شامل همه قشرهای جامعه نمی‌شود بلکه تنها اعضای یک صنف خاص مشمول آن شده و ملزم به رعایتش هستند.

آن گونه که اتحادیه آبمیوه بستنی و کافی شاپ تهران خبر داده، بر اساس این بخشنامه، واحدهای صنفی زیرمجموعه این اتحادیه نه تنها مجاز نیستند که از علائم و نمادهای این روز استفاده نمایند، بلکه باید مانع از بزرگداشت این روز توسط مشتریانشان هم شوند!

متن کامل بخشنامه ناجا که در سایت اینترنتی اتحادیه منتشر شده به این شرح است؛

بخشنامه مهم اداره اماکن با موضوع مقابله با ترویج فرهنگ منحط غرب موسوم به روز والنتاین

طبق بخشنامه اداره اماکن با موضوع مقابله با ترویج فرهنگ منحط غرب موسوم به روز والنتاین به استحضار می رساند: واحد های صنفی به هیچ عنوان حق تبلیغ و عرضه اجناس با نام و علائم والنتاین را ندارند و هیچگونه تجمع دختران و پسران و اهدای نماد هایی چون عروسک و گل و شکلات و… نباید در واحد صنفی بوجود بیاید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن به عهده شخص و واحد صنفی می باشد.

اتحادیه صنف آبمیوه بستنی و کافی شاپ تهران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  +    =  36