تلفات سنگین تروریست‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در قنیطره

منابع سوری از تلفات سنگین تروریست‌های مورد حمایت رژیم صهیونیستی در حومه قنیطره واقع در جنوب غربی سوریه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
 به نقل از خبرگزاری تسنیم از سوریه، یک منبع سوری در جنوب غربی سوریه درباره آخرین تحولات میدانی حومه قنیطره تاکید کرد نیروهای ارتش سوریه، حملات گروه‌های تروریستی را که عنوان «و ان عدتم عدنا» بر آن گذاشته بودند، دفع کرده و تروریست‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی متحمل تلفات و خسارت‌های سنگینی شدند.
هلاکت تروریست سوریه
«معاذ سعید» خبرنگار جنگی گردان الجولان در حومه قنیطره با بیان این مطلب به خبرنگار تسنیم در سوریه گفت 12 گروه تروریستی مسلح در استان قنیطره و حومه درعا، روز شانزدهم فوریه جاری، تجاوز خود را با عنوان «و ان عدتم عدنا» آغاز کرده و به تپه‌های کروم جبا و قرین حمله‌ور شدند،‌اما این گروه‌ها با میزان آمادگی ارتش سوریه و نیروهای گردان الجولان روبرو و غافلگیر شدند به طوری که اولین حمله آنها به تپه قرین و کروم جبا دفع شد و نیروهای  ارتش و نیروهای مردمی هم در یک حمله برق‌آسا، تروریست‌ها را غافلگیرکرده و 30 نفر از آنها را در یک کمین محکم در منطقه الدوحه در نزدیکی تل کروم به هلاکت رساندند، همچنین سه توپ تروریست‌ها در نوار مرزی(میان سوریه و فلسطین اشغالی) و یک خودروی مجهز به تیربار در  اطراف سد المنطره منهدم شد.

تروریست‌های مسلح در پی این شکست سنگین، دست به اقدامات جنون‌آمیز علیه مردم این مناطق زده و با خمپاره و موشک منازل مردم را در شهرک‌های جبا، خان ارنبه و شهر البعث هدف قرار داده و به تل قرین هم حمله‌ور شدند، اما نیروهای نظامی سوری این حمله را دفع کرده که در نتیجه آن شمار زیادی از تروریست‌های مهاجم کشته و یا زخمی شدند.

منبع سوری گفت در سومین روز هم تروریست‌ها بازگشته و حملات خود را تکرار کردند، اما این بار جنگنده‌های ارتش به شکار تروریست‌های مزدور پرداختند.

وی تاکید کرد نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی گردان الجولان برای دفع هر حمله تروریست‌ها به قنیطره و حومه آن در آمادگی کامل به سر می‌برند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  6  =  15