برگزاری تودیع و معارفه مدیرعامل فناواکارت

فردا مراسم تودیع امیر حسن فتاحی و معارفه نوری مدیرعامل جدید شرکت فناوا کارت فردا دوشنبه 17اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پس از کش و قوس های حدود 20روزه در نهایت سهامدران شرکت فناواکارت تصمیم گرفتند  نوری مدیرعاملی شرکت فناواکارت را بر عهده بگیرد.
وی دارای کارشناسی ارشد برق از دانشگاه امام حسین(ع) است و سابقه فعالیت در شرکت ایزایران را در کارنامه دارد.

 امیر حسین فتاحی  نیز که  حدود دو تا سه سال در شرکت فناوا کارت مسئولیت مدیرعاملی را بر عهده داشت  توانسته بود گامهای مثبتی در راستای توسعه فعالیت های این شرکت بخصوص با محوریت توسعه مدلهای مبتنی بر موبایل  بردارد.

.وی در کارنامه کاری خود فعالیت در بخش های مختلف انفورماتیک چند بانک،پی اس پی و همچنین مدیریت پروژه مرکز امضای دیجیتال بانک مرکزی  در شرکت ملی انفورماتیک  را نیز دارد

 وی  دانشجوی دوره دکتری مدیریت کسب و کار  در دانشگاه لیون فرانسه،دانش آموخته  کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر  از دانشگاه دورهام انگلستان و کارشناسی مهندسی کامپیوتر  از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

درباره شرکت فناواکارت
شرکت فن آواکارت با هدف «ارائه خدمات ایمن، موثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال 1382 به عنوان عضوی از گروه  فن آوا به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز PSPاز بانک مرکزی فعالیت خود را با صدور کارت های اعتباری آغاز و در سال 1388 همکاری با بانک ها در زمینه تامین، نصب و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان در سطح کشور را آغاز کرد.
 این شرکت همچنین موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور گردید.

در سال 1392با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت های فن آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن آوا در اختیار فن آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت های فنی و عملیاتی مورد نیاز ارتقاء یافت. درحال حاضر شرکت فن آوا کارت با بیش از 160 نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارابودن 170 هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک هایی ازجمله   کشاورزی، انصار، سینا، مهر اقتصاد، سرمایه ، دی و شهر خدمات ارائه می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −    =  58