وزیر احمدی‌نژاد: شک ندارم عمر دولت روحانی ۴ سال بیش تر نخواهد بود

در گفت‌وگو با “عصر ایران”وزیر احمدی‌نژاد: شک ندارم عمر دولت روحانی 4 سال بیش تر نخواهد بود / روحانی در برابر احمدی نژاد شانسی ندارد/ اصول‌گرایان در مجلس دهم بازنده شدند

مسعود میرکاظمی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامیدر مورد اینکه آیا اصولگرایان را پیروز انتخاباتمجلس دهم می داند یا خیر گفت: گاهی می‌بینیم افراد در لیست اصلاح طلباناست اما اصلاح طلب نیست ،همانگونه که ممکن است در لیست اصولگرایان باشد اما اصولگرانباشد و به همین دلیل تا افراد خودشان را در مجلس نشان ندهند نمی‌توانیم بگوییم کدامیکاز جریانات سیاسی پیروز انتخابات دهم بودند.

وزیر نفت دولت احمدی نژاد در گفت‌وگو باخبرنگار عصر ایران اظهار کرد: در حال حاضر می‌بینیم در مجلسی که به مجلس اصولگرایی معروفاست برخی افراد رفتارشان اصولگرایانه نیستو اگر در حال حاضر نیز برای طرح یا لایحه ای نیاز به اتحاد اصولگرایان داشته باشیممی‌بینیم که هیچ اتحادی بین آنها حاکم نیست.

نامزد ناکام انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: اگر از دید نظام اسلامی به اینکه برخیاز اصولگرایان به مجلس دهم راه پیدا نکردند نگاه کنیم باید خدا را شکر کنیم که مسوولیتاز دوش آنها برداشته شده است و اگر از دید باند و منفعت حزبی و جناحی حساب کنیم بایدبگویم که بازنده شده‌اند .

وی ادامه داد: باید منتظر رفتار منتخبان راه یافتهبه مجلس دهم باشیم و ببینیم چگونه رفتار می کنند و بعد در مورد شکست و پیروزی گروه‌هایسیاسی حرف بزنیم. رفتار واقعی در مجلس مشخص می شود و نه آن چیزهای که بروی برگه‌هانوشته اند وآنجا رای دادند.

این عضو جبهه پایداری بیان کرد: طبق آمارهایی که ارایهمی دهند تعداد منتخبان اصولگرا و اصلاح طلببهم نزدیک است ولی آن چیزی که مسلم است ایناست که دولت بعدی اصولگرا است و این دولت در چهارسال آینده نخواهد بود و به این شکندارم .

وزیر بازرگانی دولت احمدی نژاد ادامه داد: با این وضعیت اقتصادی معتقدم که دولتبعدی دولتی غیر از دولت روحانی است زیرا بر این باورم امریکا قابل اعتماد نیست و بهتعهدات خودش عمل نمی کند و دولت‌مردان و کنگره امریکا نیز چندین بار اعلام کرده‌اندکه ما اجازه نمی‌دهیم ایران نفس اقتصادی بکشدچون ایران خودش را بازیابی می کند و ما به اهدافمان در ایران و منطقه نمی رسیم، بر همین اساس اهداف آنها درایران انجام برجام 2 و 3 و تا تغییر نظام است.

میرکاظمی گفت: با ضعفی که دولت یازدهم نشان دادهاست آنها متوجه شده‌اند که تحریم ها را نباید بردارند و اگر تحریم‌ها برداشته نشودوضعیت اقتصادی بدتر می شود و قطعا روحانی رای نمی آورد همانطور که برجام به دولت روحانیدر انتخابات مجلس دهم کمک کرد.

وی با بیان اینکه اگر همین الان احمدی نژاد با روحانیرقابت کند احمدی نژاد رای می آورد گفت: در ریاست جمهوری فرد مهم است جریانات و گروه‌های سیاسی مهم نیست و در واقع فرد می تواند موج را بیندازد احزاب و گروهها مهم نیست زیرا مردم به فرد نگاه می کنند ونه گروه‌هاو احزاب، هر فردی که بتواند این موج را ایجاد کند رای می آورد و احمدی نژاد توانستهاست و می تواند این موج را راه بیندازد و روحانی در برابر او شانسی ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −  53  =