طرح شارژ خودکار سامانه بام ویژه سیم کارت های اعتباری

مناسبات و ارتباطات در جامعه کنونی به صورتی رقم خورده تا در دسترس بودن بهنگام افراد امری ضروری محسوب شود و در این میان تلفن همراه نقش بسزایی در برقراریه ارتباطات بر عهده دارد. در حال حاضر سیم کارت های موجود در بازار از طریق اپراتورهای مخابرات در دو نوع کلی دائمی و اعتباری قابل تهیه است تا تمامی افراد بتوانند با توجه به میزان نیاز خود از این خدمات ارتباطی بهرمند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت داده پردازی، با توجه به اینکه سیم کارت های اعتباری بنا به بودجه کاربران قابل استفاده هستند به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفته است و در تمامی اپراتورهای ارایه دهنده ی خدمات ارتباطات سیار از محبوب ترین سیم کارت ها به شمار می روند. البته نباید از پایان اعتبار در مواقع ضروری و عدم امکان خرید اعتبار غافل شد. در دسترس نبودن مراکز خرید چه از لحاظ حضور مشتری و چه از لحاظ زمان حضور در هر ساعت از شبانه روز، مشکلات مربوط به خرید در روزهای تعطیل و هچنین خرید گران تر از اعتبار شارژ و مسایلی از این قبیل، از معایب این سرویس به شمار می رود و دارندگان سیم کارت های اعتباری را بشدت تحت تاثیر قرار داده است.

در حال حاضر بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور و بانکی با نگاه خدمت گرایانه به تمامی سطوح جامعه، در سامانه ی بانکداری الکترونیک خود، “بام” که به تازگی به بهره برداری است تمهیداتی برای کاربران خود ترتیب داده تا دارندگان حساب های این بانک بتوانند با تلفن های همراه اعتباری خود با خیالی راحت استفاده کنند.

در طرح شارژ خودکار سامانه بام، دارندگان حساب های بانک ملی که دارای سیم کارت های اعتباری هستند این امکان را در اختیار دارند تا در صورت فعالسازی این سرویس، در زمانی که اعتبار سیم کارت آنان پایین تر از مبلغ پیش فرض رسید ، با برداشت خودکار از حساب تعیین شده به میزان مبلغی که هنگام ثبت نام توسط مشتری مشخص شده است ، اعتبار تلفن همراه آنان، آنی شارژ شود.

بام “بانک اول من” جدیدترین نوآوری بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد در عرصه بانکداری الکترونیک است که قدم های نوینی در ارایه به مشتریان بانک ملی برداشته است.   

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  6