سرویس پول ملی تایلند کارمزد بانک ها را کاهش داد

سرویس PromptPay، به عنوان ارائه کننده خدمات انتقال وجه و بانکداری موبایلی ملی تایلند، کارمزدهای بانکی را برای خدمات مالی تا سقف 141.73 دلار (5 هزار بات تایلندی) رایگان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سرویس PromptPay برای انتقال وجه به بانک های دیگر یا همان بانک در محدوده مورد نظر کارمزدی دریافت نمی کند. این ساختار کارمزدی جدید از اواخر ماه اکتبر سال 2016 اعمال خواهد شد.

سرویس PromptPay با استفاده از شماره کارت ملی شهروندان و شماره تلفن همراه آن ها، حساب بانکی افراد را به سادگی متصل می کند و امکان تراکنش های نقدی آسان را برقرار می سازد. سرویس PromptPay ابتدا امکان انتقال وجه شخص به شخص را فراهم می کند و سرویس انتقال وجه الکترونیکی بین شرکت ها در مرحله بعدی ایجاد می شود. دولت این کشور نیز در آینده می تواند از این طریق تخفیف های مالیاتی و حقوق بازنشستگی را به افراد انتقال دهد.

پانزده بانک تجاری و چهار مؤسسه مالی – بانک پس انداز دولت، GH Bank، بانک اسلامی تایلند و بانک کشاورزی و تعاونی های کشاورزی- از 15 جولای 2016 می توانند به عضویت سرویس PromptPay در آیند و برای ثبت نام مهلتی تعیین نشده است.

منبع: http://www.thepaypers.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  ⁄  11  =