اولين بستر تجاري آنلاين بازاريابي بين المللي

با انعقاد تفاهم همکاري با شرکت زودل صورت گرفت:

باشگاه مشتريان بانک توسعه صادرات ايران به منظور همکاري در حوزه بازاريابي بين الملل و معرفي کليه مشتريان بانک به ويژه مشتريان SME (صادرکنندگان خرد و متوسط) به بازارهاي بين المللي اقدام به انعقاد تفاهم نامه با شرکت زودل نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، زودل (www.zoodel.com) بستر تجاري آنلاين B2B است که صادرات به کشورهاي همسايه (عراق، پاکستان، افغانستان و ترکيه) و همچنين کشورهاي جاده ابريشم (ارمنستان، آذربايجان، گرجستان، قزاقزستان، قرقيزستان، مغولستان و تاجيکستان) را تسهيل مي کند. اين شرکت با هدف کمک به شرکت هاي صادرکننده کوچک و متوسط ايراني تاسيس شده است. زودل به فروشندگان و خريداران در ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺳﺎﺯﯼ زنجيره تأمين خود کمک مي کند. فروشندگان و خريداران به راحتي مي توانند براي محصولات خود، خريدار و براي محصولاتي که به دنبال آن هستند، فروشنده پيدا کنند. تماس بين فروشندگان و خريداران به صورت مستقيم و بدون واسطه صورت مي گيرد. تبادل تمامي اطلاعات از جمله جزئيات و ويژگيهاي محصول، از طريق وبسايت اينترنتي زودل انجام مي شود. بررسي فروشندگان و خريداران و مورد تأييد قرار گرفتن آنها توسط زودل، به شرکت ها اين امکان را مي دهد که با اطمينان نسبت به انتخاب شريک تجاري خود اقدام کنند.

ارائه تخفيف استفاده از خدمات شرکت به اعضاي باشگاه مشتريان بانک توسعه صادرات ايران به شرح ذيل امكان پذير است:

1- ارائه تخفيف استفاده از خدمات عضويت وي‍ژه يکساله مندرج در سايت شرکت + 5000 (پنج هزار) ترافيک بيننده وبسايت مشتري به صورت رايگان + حضور رايگان در کنفرانس هاي شرکت (حداقل 4 کنفرانس در سال).

2- ارائه تخفيف استفاده از خدمات عضويت ويژه چهارماهه (1 ماه با پرداخت حق عضويت + 3 ماه رايگان) مندرج در سايت شرکت.

شايان ذکر است اعضا مجاز به يکبار استفاده از خدمات موضوع اين بند هستند. متقاضيان و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سامانه باشگاه مشتريان club.edbi.ir بخش كافه صادرات مراجعه نمايند.

اگزیم نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  −    =  85