اولین سیستم Converged اینترنت اشیا توسط HPE

شرکت HPE در ژوئن 2016 از سری Edgeline (EL1000,4000) رونمایی کرد.دریافت و ثبت دقیق اطلاعات و آنالیز داده ها ی اینترنت اشیا از دیگر دستاوردهای این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت HPE در ژوئن 2016 از سری Edgeline  (EL1000,4000) رونمایی کرد. این دستگاه اولین سیستم یکپارچه برای اینترنت اشیا می¬باشد. این سیستم دریافت اطلاعات، کنترل، پردازش و ذخیره سازی را بصورت یکپارچه ارایه می نماید. همچنین HPE ویژگی های امنیتی کامل و جامعی را برای اینترنت اشیا پیش بینی نموده است.

با توسعه تجهیزات اینترنت اشیا و تولید حجم گسترده ای از اطلاعات بصورت روزانه (چندین پتا بایت در هر روز) فرصتی برای شرکت های تولید کننده ایجاد شد تا برای دریافت، پردازش، آنالیز دقیق اطلاعات و تصمیم گیری در رابطه با اینترنت اشیا تجهیزات جدیدی ارایه نمایند. شرکت های تفت و گاز و مخابرات در زمینه IoT با چالش¬های فراوانی روبرو شده اند. اطلاعات باید از مکان¬های متعددی از دور و نزدیک جمع آوری شوند. اطلاعات بسترهای دور ممکن است بصورت مستقیم و یا از طریق ابر به مرکز داده منتقل گردند در نتیجه ممکن است روی بستر های پر مخاطره، کند و یا طی روندهای ناکارا منتقل گردند. بدین منظور و جهت جمع آوری هرچه بهتر اطلاعات و آنالیز داده های مربوطه این ابزار کارآمد معرفی گردید.
 
دریافت و ثبت دقیق اطلاعات و آنالیز داده ها ی اینترنت اشیا
 تجهیزات Edgeline EL1000 و  Edgeline EL4000 برای آنالیز و بینش دقیق اطلاعات HPE پلاتفرم HPE Vertica Analytics را نیز برای EL4000 معرفی نمود تا آنالیز زمانی و تاریخی را بر اساس اطلاعات پایگاه داده و الگوریتم های یادگیری خاص برای اینترنت اشیا بصورت نوین انجام پذیرد. ارتباط این تجهیزات نیز توسط Vpn  آروبا “Aruba’s Virtual internet Access” تامین می گردد.
منبع:
https://www.hpe.com//

بنابراین گزارش سمینار “رویکرد نوین رایانش ابری ” در تاریخ سه شنبه ۲۹ تیرماه ۹۵ توسط گروه شرکت های سرو در مرکز همایش­های بین المللی هتل بزرگ ارم برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =