سرقت پنج میلیون ریالی برای خرید کارت شارژ

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد گفت: شخصی که از حساب بانكی فردی دیگر از طریق سامانه‌های پرداخت الکترونیکی مبلغ پنج میلیون ریال كارت شارژ تلفن همراه خریداری كرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد گفت: شخصی که از حساب بانكی فردی دیگر از طریق سامانه‌های پرداخت الکترونیکی مبلغ پنج میلیون ریال كارت شارژ تلفن همراه خریداری كرده بود شناسایی و دستگیر شد. 

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ سید‌قدرت‌الله موسوی اطهر‌ با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و با بررسی پرونده مشخص شد این فرد با گرفتن کارت عابر بانک شاکی و با سوء‌استفاده از اعتماد وی با فعال کردن رمز دوم کارت آن مبلغ پنج میلیون ریال کارت شارژ تلفن همراه از طریق سامانه‌های مختلف پرداخت الکترونیکی برای خودش و دوستانش خریداری کرده است.

موسوی اطهر تصریح‌کرد: پس از شناسایی و انتقال متهم به مقر انتظامی، ابتدا منکر بزه انتسابی خود شد اما در مواجهه با مستندات پرونده به جرم خود اعتراف کرد. این مسئول انتظامی خاطر نشان‌کرد: پرونده مذکور تکمیل و به دادسرا ارسال و برای متهم قرار تأمینی صادر گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =