مسترپاس به منظور گسترش پرداخت های آنلاین در دسترس اروپایی ها قرار گرفت

مسترکارد اعلام کرد

مسترکارد به صادرکنندگان کارت ها و خرده فروشی های سراسر اروپا اعلام کرده است که به منظور افزایش پرداخت های آنلاین، درون فروشگاهی و درون برنامه ای، سرویس مسترپاس (MasterPass) به مصرف کنندگان ارائه می گردد.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک، مسترکارد به صادرکنندگان کارت ها و خرده فروشی های سراسراروپا اعلام کرده است که به منظور افزایش پرداخت های آنلاین، درون فروشگاهی و درونبرنامه ای، سرویس مسترپاس (MasterPass) به مصرفکنندگان ارائه می گردد.

قراراست سرویس مسترپاس تا پایان ژوئن سال 2016 در دسترس 200 میلیون مصرف کننده از 18کشور در اروپا قرار بگیرد. 40 ارائه کننده برتر کارت های پرداختی در 18 کشوراروپایی عبارتند از: KBC Bank در ایرلند، Intesa Sanpaolo در ایتالیا، SEB، Nordea، Swedbank، ICA Banken و Resurs Bank در سوئد و Viseca در سوئیس در حال حاضر از سرویس مسترپاس برای یکپارچه سازی پرداختهای دیجیتال در سرویس های خود استفاده می کنند.

درحال حاضر مسترپاس در 33 بازار مختلف در سراسر جهان در دسترس عموم مردم قرار گرفتهاست و برای پایان سال 2016 گسترش به 36 بازار برنامه ریزی شده است. سرویس مسترپاسهمه اطلاعات تراکنش پرداخت از جمله جزئیات اطلاعات کارت پرداختی مسترکارد و سایرشبکه های پرداخت، اطلاعات انتقال و تنظیمات پرداخت را در محلی امن و آسان ذخیرهسازی می کند.

درماه جولای سال 2016، مسترکارد سرویس پرداخت دیجیتال چندکانالی را نیز برایصادرکنندگان کارت ها، خرده فروشی ها و مصرف کنندگان راه اندازی کرد. در حال حاضر،سرویس ارتقاء یافته مسترپاس در ایالات متحده برقرار شده است و در حال راه اندازیدر آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و حوزه دریای کارائیب، می باشد.خاورمیانه و آمریکای شمالی نیز در پایان 2016 و ابتدای 2017 از این سرویس بهره مندخواهند شد. در اروپا، مسترکارد در مرحله تامین امنیت بیش از 225 میلیون کارت ودستگاه پرداخت قرار دارد و از تکنولوژی رمزنگاری توکن گذاری در 18 کشور اروپاییبرای این منظور استفاده می کند.

درحال حاضر، مسترپاس برای صدها هزار خرده فروشی آنلاین و یا سرویس پرداخت درونبرنامه ای قابل استفاده است. هم چنین مصرف کنندگان می توانند از مسترپاس در بیش از6 میلیون موقعیت تجاری پذیرنده پرداخت های غیرتماسی در 77 کشور استفاده کنند. خردهفروشی های جدید مانند AmericanTourister، Kinepolis و Tui Travel در بلژیک، Galeria Kaufhof، Media Markt و Saturn در آلمان، 3Italia و Vodafone در ایتالیا، Letsbonus و Lastminute در اسپانیا، Arlanda Express در سوئد، Boots، See Tickets و The Hut Group در انگلستان  نیز به مجموعه 100 هزارفروشگاه خرده فروشی پذیرنده مسترپاس پیوستند.

 

 

منبع:http://www.thepaypers.com/payments-general/mastercard-announces-availability-of-masterpass-in-europe-to-boost-payments/766045-27

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  36