مصائب کسب و کار مبتنی بر ATM در بانکها

یکی از نقاط مورد توجه بانکها در حوزه کسب و کار مبتنی بر ATM است و شرایط به گونه ای است که بعضی از بانکها جهت نصب خودپرداز های خود مجبورند تا ۲ میلیون تومان اجاره محل بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای بهره مندی از کارمزد حاصل از تراکنش های شتابی و  همچنین پاسخ گویی به نیاز مشتری اقدام به نصب خودپرداز می کنند.

به همین دلیل است که بانک ها علاوه بر شعب  در مکان هایی که مشتری نیاز به پول نقد دار خودپرداز  نصب می کنند از جمله دانشگاه ها،مسیرهایی پر رفت آمد پون مسیرهای کوهنوردی توچال یا دربند، همچنین فروشگاه های بزرگ. این حرکت علاوه بر کسب درآمد در عین حال تبلیغ کم هزینه و ایجاد وفاداری مشتری می شود.

در همین راستا   برخی بانک ها مجبورند  برای تهیه فضای مورد نیاز بعضا  جهت نصب خودپرداز  ماهیانه تا ۲ میلیون تومان نیز اجاره  بپردازند.

البته در بسیاری از مواقع سعی می کنند هیچ گونه پولی بابت نصب خودپرداز پرداخت نکنند و اگر صاجب ملک اصرار به دریافت اجاره محل باشد اجاره می پردازند.

 برخی از مغازه داران نیز بی اطلاع از چند و چون نصب خودپرداز ها محل نصب را بدون دریافت اجاره و به رایگان در اختیار بانک ها قرار می دهند.
منبع:اخبار بانک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2