ویندوزفون بهتر از آی‏اواس و اندروید است

پلیس آمریکا:

آی‏تی‏ایران: همان‌طور که می‏دانید NYPD یا دپارتمان پلیس نیویورک بزرگ‌ترین اداره پلیس آمریکا است. این اداره پلیس از ابتدای سال جاری میلادی تصمیم گرفت تا از گوشی‏های با سیستم‏ عامل ویندوز استفاده کند و آی‏اواس و اندروید را کنار بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اگر هم می‏پرسید کدام مدل‏ها را انتخاب کرده‏اند جواب شما لومیا 830 و لومیا 640 XL است. تصمیم NYPD بسیار جالب است از این نظر که طرفداران ویندوزفون در مقایسه با اندروید یا حتی آی‏اواس بسیار کمتر است. همان‌طور که می‏دانید در آمریکا اندروید 2/ 65 درصد از بازار را در اختیار دارد و آی‏اواس هم سهمی 9/ 30 درصدی دارد و این درحالی است که ویندوز فون تنها 3/ 2 درصد از بازار آمریکا را دارد. پلیس آمریکا گفته است هر سه سیستم ‏عامل را به دقت بررسی کرده و ملاک این بررسی ‏ها امنیت و دسترسی از راه دور بوده است.

 

در همکاری پلیس آمریکا و مایکروسافت، این شرکت 7 اپلیکیشن را مخصوص نیروهای پلیس طراحی کرده است. در یکی از این اپلیکیشن‏ ها که 911 نام دارد، زمانی که فردی که دچار مشکل شده با پلیس تماس می‏گیرد، خود افسر پلیس می‏تواند تماس را مستقیم پاسخ دهد و منتظر نشود تا منشی اداره پلیس گزارش را برای او بخواند. همچنین یکی از این اپلیکیشن‏ ها کار پلیس را برای ارائه گزارش بسیار ساده‏ تر کرده و کاغذ بازی‏ های قدیم را به ‏طور کامل حذف کرده است. هم‏اکنون تمام نیروهای پلیس نیویورک از ویندوز فون استفاده می‏کنند و قرار است تا از ابتدای تابستان سال 2017 همه آنها به ویندوز فون 10 مجهز شوند. استفاده از ویندوزفون و اپلیکیشن‏ های جالب آن باعث شده تا میزان پاسخگویی و سرعت رسیدگی به پرونده‏ها 12 درصد نسبت به سال گذشته بهبود داشته باشد و همین آمار پلیس آمریکا را به استفاده بیشتر از ویندوزفون تشویق کرده است.
 

منبع:دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  9