مردم به لیبرال ها رای نمی دهند

33 سال پیش در چنین روزی

موسوی نخست وزیر: وضعیت لیبرال ها در انتخابات روشن است آنها چون یقین پیدا کرده اند که مردم به آنها رای نخواهند داد برای آمریکا غذا تهیه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس،

رخدادهای 8 آبان 62

چکیده :

امام خمینی : سفارت خانه ها باید به تبلیغات سوء علیه ایران پاسخ دهند.

 

آیت الله خامنه ای : ابرقدرتها نمی توانند عقایدشان را بر ملت ایران تحمیل کنند.

 

آیت الله منتظری : باید کاری کرد کشور از شرق و غرب و اقمار آن کاملا بی نیاز شود.

 

موسوی :لیبرال ها چون یقین کرده اند مردم به آنها رای نمی دهند برای آمریکا غذا تهیه می کنند.

 

 یک جنگنده دیگر در منطقه عملیاتی ولفجر 4 سرنگون شد.

 

امام خمینی : سفرا به امور تبلیغاتی اهمیت دهند

دکتر ولایتی وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاق سفرا و کارداران جمهوری اسلامی در اروپا و آمریکای جنوبی به حضور امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی رسیدند.

دکتر ولایتی در پایان این دیدار در گفت و گوئی اظهار داشت : در این دیدار گزارشی از برگزاری سمینار سفرا و کارداران جمهوری اسلامی ایران  در اروپا و امریکا را به استحضار امام امت رساندم و امام تاکید فرمودند: سفرای ما باید به امور تبلیغاتی اهمیت بدهند و با توجه به اینکه در دنیا اغلب علیه ما تبلیغ سوء می شود لازم است به این تبلیغات سوء پاسخ داده شود.

دکتر ولایتی درباره قطعنامه اخیر شورای امنیت نیز گفت : متاسفانه شورای امنیت نشان داد که جهت گیریهایش یک جانبه است و هم اکنون نیز تلاش های همه جانبه ای که صورت می گیرد در جهت نجات عراق است نه برای احقاق حق(1)

دیدار خداحافظی سفیر ایتالیا به آیت الله خامنه ای

آقای فرانسسیکو مزالاما سفیر ایتالیا در ایران در پایان ماموریت خود به منظور خداحافظی با آیت الله خامنه ای رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به مقاومت بزرگ ملت ایران در برابر فشار ابرقدرت ها گفت : ما در مقابل فشاری که قدرت های بزرگ دنیا به انقلاب ما وارد می کنند قدرت مقاومت خود را ثابت کرده ایم و مواضع سیاسی ما این را نشان می دهد که هیچ یک از دو قدرت بزرگ دنیا نمی توانند نظراتشان را بر ملت ما تحمیل کنند. زیرا ما به چیزی می اندیشیم که برای ملت ما و آینده انقلاب ما مفید است.(2)

دیدار آیت الله منتظری با روسای دانشکده های دانشگاه تهران

روسای دانشکده های دانشگاه تهران با آیت الله منتظری در قم دیدار کردند. آیت الله منتظری در این دیدار در رابطه با برخورد افراد افراطی در دانشگاه ها تاکید کرد: بسیاری از این سختگیری ها به ضرر اسلام و انقلاب تمام می شود و  آنها با این برخورد های تند عده زیادی از متخصصین را که علاقمند به کشورشان میباشند و فعلا می خواهند خدمت کنند ناراضی می کنند و خدای ناکرده آنان را به سمت ضد انقلاب سوق می دهند.

آیت الله منتظری در پایان گفت : باید کاری کرد که کشورمان از تمام جهات روی پای خود بایستد و از شرق و غرب و اقما ر آنان بی نیاز گردد.(4)

موسوی :مردم به لیبرال ها رای نمی دهند

مهندس میر حسین موسوی نخست وزیر کشورمان همزمان با دومین سال نخست وزیری خود در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی در رابطه با انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت : وضعیت لیبرال ها در انتخابات روشن است آنها چون یقین پیدا کرده اند که مردم به آنها رای نخواهند داد برای آمریکا غذا تهییه می کنند ولی بنده به حضرات اطمینان می دهم که انها اگر جرات کنند خود را نامزد کنند رای خود را خواهند داشت و ما آنرا به مردم اعلام خواهیم کرد.

وی افزود :در عین حال بنده این اخطار را مجبور هستم بدهم که شعار تامین آزادی برای انتخابات نمی تواند در هنگامه جنگ به عنوان وسیله ای جهت تضعیف جبهه ها به کار گرفته شود و واقعا بنده از اینهمه پررویی متعجب هستم.(4)

قرار گاه حمزه سید الشهدا در اطلاعیه ای اعلام کرد یک فرورند هواپیمای مهاج عراقی که قصد بمباران مواضع رزمندگان پدافند هوایی در شمال منطقه عملیاتی ولفجر4 را داشت حدود ساعت 12 دیروز هدف آتش رزمندگان نیروی هوایی ارتش قرار گرفت و سرنگون شد از سرنوشت خلان هواپیمای سرنگون شده عراقی اطلاعی در دست نیست.

خبرگزاری جمهوری اسلانی نیز نوشت : 13 تن دیگر از مسلمانان عراقی که از ظلم و بیداد حکام بعثی این کشور به سطوه آمده بودند از طریق مرز مریوان به جمهوری اسلامی پناهنده شدند این عده وارد سنندج شده و در جمعیت هلال احمر آن شهر اسکان پیدا کردند این پناهندگان از اهالی شهرهای کرکوک،سلیمانیه و کاظمین هستند.

فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄  1  =