کیف الکترونیک گوگل از نرم افزار پرداخت در مرورگرهای اینترنتی پرده برداری کرد

پرداخت از مرورگر

گوگل اخیراً یک نرم افزار تحت وب را ارائه کرده است که کاربران با استفاده از آن می توانند از طریق جتسجوگر اینترنتی خود به دوستان و آشنایان وجه ارسال کنند. این کمپانی ادعا کرده است که نیازی نیست دریافت کننده جهت دریافت وجه کیف پول گوگل داشته باشد، اما ارسال کننده وجه باید اکانت گوگل خود را به کارت دبیت خود متصل کند و به یک جستجوگر اینترنتی دسترسی داشته باشد.

پایگاهخبری بانکداری الکترونیک-احسانخدیو- گوگل اخیراً یک نرمافزار تحت وب را ارائه کرده است که کاربران با استفاده از آن می توانند از طریقجتسجوگر اینترنتی خود به دوستان و آشنایان وجه ارسال کنند. این کمپانی ادعا کردهاست که نیازی نیست دریافت کننده جهت دریافت وجه کیف پول گوگل داشته باشد، اماارسال کننده وجه باید اکانت گوگل خود را به کارت دبیت خود متصل کند و به یکجستجوگر اینترنتی دسترسی داشته باشد.

گوگل در یکی از نوشتارهای خود اظهار داشت که:”از نرم افزار تحت وب #GoogleWallet رونمایی شد. راهی سریع، آسان و رایگان جهتارسال وجه به دبیت کارت دوستان و آشنایانتان بدون اینکه آنها کیف پول الکترونیکگوگل داشته باشند”.

استفاده کنندگان از این تکنولوژی می توانند تنهابا وارد کردن نام دریافت کننده به همراه یک یادداشت اختیاری و مبلغی که از دبیتکارت آنها کسر می شود، وجه خود را انتقال دهند.

گوگل کیف پول الکترونیک خود را بعنوان راه حلانتقالات فرد به فرد در سپتامبر 2015 پس از انجام اصلاحات، مجدداً راه اندازی کردهبود.

ترجمه:سرویس بین الملل بانکداری الکترونیک

منبع: NFC World

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  +    =  76