خدمات پست‌بانک‌ایران را در روستاها گسترش می‌دهیم

فرماندار ابرکوه:

فرماندار شهرستان ابرکوه در مراسم افتتاح باجه‌های خدمات‌بانکی پست‌بانک استان یزد گفت: خدمات این بانک را در راستای توسعه عدالت اجتماعی، فقرزدائی و اشتغالزائی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار گسترش می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ ایران، سیدنبی رسولی در این مراسم با بیان مطلب فوق و قدردانی از خدمات‌رسانی این بانک درسطح کشور گفت: از عملکرد پست‌بانک‌ایران رضایت کامل داریم و از هیچ مساعدتی جهت حضور و گسترش خدمات نوین این بانک در روستاها و مناطق محروم دریغ نخواهیم کرد.

همچنین علی قاسمی مدیرشعب پست‌بانک استان یزد در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه فرماندار و بخشداران شهرستان ابرکوه از این بانک اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور درحال خدمات‌رسانی است که اطلاع‌رسانی این مهم توسط بخشداران در روستاها دارای اهمیت ویژه‌ای است.

گفتنی است‌: در مراسم مذکور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولان پست‌بانک استان و مسئولان محلی و اهالی روستاهای شمس‌‌آباد و خرم‌آباد این شهرستان برگزار شد.

 

فارس

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  1  =