انتشار صورت‌های مالی به پرداخت ملت

صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای حسابرسی شده منتهی به ۳۱ شهریور سال ۹۵ شرکت به پرداخت ملت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بررسی صورت‌های مالی میان‌ دوره منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۹۵ شرکت به پرداخت ملت بیانگر این نکته است که این شرکت در ۶ ماه ابتدای سال جاری به نسبت دوره مشابه سال گذشته با کاهش ۴۳ درصدی سود مواجه بوده از اینرو سود خالص این شرکت در شش ماه ابتدای سال ۹۴ از ۶۸ میلیارد و ۲۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۳۸ میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در شش ماه ابتدای امسال رسیده است.

این شرکت با سرمایه ۹۵ میلیارد تومانی در شش ماه ابتدایی سال جاری برای هر سهم ۴۱۰ ریال سود کنار گذاشته که نسبت به دوره مشابه در سال قبل با کاهش ۴۳ درصدی سود برای هر سهم مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، با وجود رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی این شرکت در دوره یاد شده نسبت به دوره مشابه در سال قبل بهای تمام‌ شده درآمدهای عملیاتی نیز در شش ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۷۵ درصدی مواجه بوده است.

این افزایش ها در صورتی‌ است که سود عملیاتی شرکت کاهش ۲۳ درصدی را تجربه کرده و از ۸۸ میلیارد و ۳۰۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در شش ماه ابتدای سال ۹۴ در دوره یاد شده در سال ۹۵ به ۶۸ میلیارد و ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

ایبنا

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  90