اخاذ اينترنتی در اراك دستگير شد

رئیس پلیس فتا استان مرکزی خبر داد:

رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: فردی كه در یكی از شبكه‌های اجتماعی با جعل هویت و فریب، تصاویر شخصی دخترخانمی جوان را به دست آورده و قصد اخاذی از خانواده او را داشت، در تحقیقات پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سرگرد مصطفی نوروزی در این باره گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر تهدید و هتک حیثیت در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: شاكی در تحقیقات پلیس بیان داشت كه فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با فریب و نیرنگ و جعل هویت، اقدام به اخذ تصاویر شخصی و خانوادگی از دختر نموده و با تهدید سعی در هتک حیثیت و اخاذی از خانواده را دارد.
 
رئیس پلیس فتا استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاكی، پرونده به صورت تخصصی از سوی كارشناسان پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت و در روند تحقیقات فردی كه مرتکب این عمل مجرمانه شده بود، شناسایی شد.
 
سرگرد نوروزی گفت: با هماهنگی مرجع قضایی، فرد به پلیس فتا احضار شد و با مشاهده دلایل و مستندات به جرم خود معترف شد و عنوان داشت كه با استفاده از هویتی جعلی اقدام به فریب دختر این خانواده كرده است.
 
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی خاطر نشان كرد: پس از تكمیل پرونده، متهم برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  7