پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از ۱۷ اسفند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی 3 میلیون بازنشسته تحت پوشش این سازمان از 17 اسفند خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سیدتقی نوربخش در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه پرداخت عیدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی یک هفته طول خواهد کشید، اولویت را با بازنشستگانی دانست که حقوق و مزایای خود را در روزهای پایانی هر ماه دریافت می کنند .
وی از بازنشستگان تامین اجتماعی خواست برای اطلاع از زمان دریافت عیدی خود در مدت تعیین شده از شنبه آینده به سامانه این سازمان مراجعه کنند .
نوربخش اعتبار پیش بینی شده برای پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی را که شامل بازماندگان ، مستمری بگیران و ازکارافتادگان می شود هزار و 750 میلیارد تومان دانست و افزود: براساس مصوبه هیئت دولت به هریک از بازنشستگان مبلغ 770 هزار و 500 تومان عیدی تعلق می گیرد .
وی همچنین حذف دفترچه های بیمه را از برنامه های راهبردی سازمان تامین اجتماعی ذکر و ابراز امیدواری کرد از 25 اسفند امسال این برنامه برای بیمارستان ها و سایر مراکز ملکی این سازمان محقق شود .
نوربخش از برگزاری جشن ویژه ای به همین مناسب در یکی از مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی خبر داد .
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی موفق شده است امسال بخشی از بدهی های خود را به بیمارستان های دانشگاهی و مراکز طرف قرارداد بپردازد از پرداخت همه این مطالبات تا پایان امسال خبر داد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1