لزوم افزایش مهارت آموزی برای توسعه اقتصادی کشور

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تأکید کرد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لزوم افزایش مهارت آموزی با هدف توسعه اقتصادی کشور و ایجاد مشارکت مردمی تاکید کرد و گفت: مسابقات تکنسین‌های ایران با هدف شناسایی نخبگان مهارتی و قدردانی از آنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد امین سازگارنژاد رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم پایانی دومین المپیاد تکنسین‌های ایران با اشاره به اینکه مهارت بستری برای ارتقاء زندگی اجتماعی و اقتصادی کشورها خواهد بود، اظهارداشت: به زودی در تمام دنیا محصولاتی تولید خواهد شد که روی آن تولید جهان نوشته می‌شود چرا که افراد با مشارکت یکدیگر و مهارت‌هایشان در تولید و طراحی محصولات گام بر خواهند داشت.

سازگارنژاد با تأکید بر اینکه سعی کردیم اشکالات مسابقات دوره‌های قبلی را در این دوره برطرف کنیم، افزود: این مسابقات که با کمک ذی‌نفعان خارجی برگزار شد فرصتی را برای توسعه کیفی و کمی مهارت‌ها فراهم آورده است.

وی با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی برای رشد و بهره‌وری و افزایش مهارت شاغلین جویای کار موثر خواهد بود، گفت: امیدواریم در بازار کار ما و اقتصاد کشور همکاری‌ها با برندهای مختلف طوری پیگیری شود که احساس خوبی در میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ایجاد شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از مرکز تربیت مربی و فنی و حرفه‌ای استان تهران باید در آینده ارتباطات با سایر برندها با هدف افزایش مهارت آموزی پیگیری شود تا فردایی بهتر از این طریق برای کشورمان رقم زده شود.

در پایان این المپیاد از نفرات برتر اول تا سوم گرایش‌های مختلف به ترتیب با اهدای 30 ، 20 و 10 سکه بهار آزادی تقدیر شد.

 

فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  16