شایعات در واتس آپ منجر به مرگ ۷ تن شد

پلیس هندوستان همچنان در حال تحقیقات برای کشف منبع منتشر کننده اینگونه پیام های دروغین در شبکه های مجازی است. به گفته پلیس شایعات مربوط به کودک ربایی در واتس آپ به قدری در میان روستاییان رعب و وحشت ایجاد کرده که آنها را وادار به شب زنده داری در اطراف روستاها کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، 7 مرد در هندوستان پس از ارسال پیام های جعلی واتس آپ توسط دو حمله مجزا توسط اراذل و اوباش کشته شدند.
این دو حمله در منطقه جارکند در مرکز هندوستان رخ داده است. فیلم این حمله وحشیانه به یکی از قربانیان در یوتیوب پخش شده است.
گزارشات حاکی از آن هستند که این حملات به دنبال انتشار شایعات بی اساس روستاییان مبنی بر ربوده شدن کودکان توسط افراد غریبه در تلگرام اتفاق افتاده است.
با توجه به اینکه مردی که کشته شده هیچ گونه جرم و جنایتی مرتکب نشده بوده و صرفا در حال عبور از کنار تظاهر کنندگان بوده، این حملات به نوعی با تظاهرات در برابر تحولات اقتصادی و اجتماعی در منطقه مرتبط است.
افسران پلیس نیز در هنگام بروز این حملات در صحنه حضور داشته اند. پلیس محلی تمامی شایعاتی مبتنی بر کودک ربایی که اخیرا در رسانه ها منتشر شده بود را تکذیب کرد و اذعان داشت که حتی یک مورد کودک ربایی نیز در این منطقه گزارش نشده است.
پلیس هندوستان همچنان در حال تحقیقات برای کشف منبع منتشر کننده اینگونه پیام های دروغین در شبکه های مجازی است. به گفته پلیس شایعات مربوط به کودک ربایی در واتس آپ به قدری در میان روستاییان رعب و وحشت ایجاد کرده که آنها را وادار به شب زنده داری در اطراف روستاها کرده است. در این حملات 20 نفر از مهاجمان به اتهام قتل و شورش دستگیر شدند. مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +    =  8