بررسی اولین اتومبیل پرنده ثبت شده در جهان

اختصاصی

سرعت این خودروی پرنده 119 کیلومتر بر ساعت است و رنج پرواز آن 6000 کیلومتر است بنابر این شما می توانید به مدت 4 ساعت با آن پرواز کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، امروزه ماشین پرنده یک حقیقت است. Czech اولین خودروی هیبریدی پرنده ثبت شده در جهان است. ماسعی نکردیم به این ماشین آموزش دهیم تا پرواز کند، این ماشین پرنده برای پیمودن مسافت های طولانی مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه برای نقل و انتقال مسافران به فرودگاه و یا در هتل استفاده می شود. این خودرو دارای دو پروانه است که یکی برای بلند کردن آن از زمین و دیگری برای به جلو راندن این خودرو طراحی شده است.

سرعت این خودروی پرنده 119 کیلومتر بر ساعت است و رنج پرواز آن 6000 کیلومتر است بنابر این شما می توانید به مدت 4 ساعت با آن پرواز کنید. این خودرو در جاده نیز قابل استفاده است فقط کافی است باک آن را پرکنید، پلاک را از محل قرار گرفتن آن خارج کنید تا دیده شود و شروع به رانندگی در جاده نمایید، به همین سادگی. شرکت آیروموبیل قصد دارد در سال 2020 خط تولید خودروی پرنده را افتتاح کند.

این خودرو سریعتر و در مسافت طولانی تری می تواند پرواز کند. قیمت پیش بینی شده این خودرو 1/2 میلیون یورو است. به گفته مدیر عامل شرکت ایروموبیل، خط تولید این خودرو در ابتدا محدود خواهد بود، زیرا این خودرو برای تولید انبوه ساخته نشده است ولی این می تواند اولین پله ترقی در این فناوری بشمار بیاید. این خودرو در المپیک سال 2020 در توکیو مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

منبع uk.finance.yahoo.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2