به دنبال افزایش تعامل با مشتریان ارزنده هستیم

مدیر عامل بانک تجارت:

مدیر عامل بانک تجارت در ضیافت افطاری با مشتریان ارزنده، بر عزم این بانک در ارتقای سطح خدمات و شاخص های مشتری مداری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در مراسمی که شامگاه بیستم خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و معاونین مدیر عامل بانک تجارت در محفلی صمیمانه با مشتریان بانک دیدار و گفتگو کردند و ضمن آگاهی از نظر آنها، به تشریح برنامه های این بانک برای توسعه ارتباطات با مشتریان و معرفی ظرفیت های سوپر مارکت مالی بانک برای ارائه بسته های خدماتی جامع مطابق با نیازهای شاخه های مختلف کسب و کار پرداختند.
محمد ابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت در خاتمه این مراسم، در گفتگویی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی با مشتریان یادآور شد: برگزاری اینگونه نشست ها فرصتی برای ابراز تعهد پایدار ما به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می کوشیم تا در این جلسات از درخواست ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.
مدیر عامل بانک تجارت افزود: این بانک افتخار می کند که مشتریانش از جمله قدیمی ترین و وفادارترین مشتریان شبکه بانکی هستند. به همین منظور برای افزایش این تعامل و همدلی به دنبال برنامه ریزی دقیق تری هستیم تا این ارتباط در طول سال استمرار یافته و از طریق ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مشتریان و برنامه ریزی برای پاسخگویی به انتظارات آنان، شاخص های مشتری مداری در بانک تجارت ارتقاء یابد.

انتخاب اعضای جدید هیات مدیره بانک تجارت

با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت ، ترکیب اعضای هیات مدیره این بانک تغییر یافت.
در این نشست که با حضور 81 سهامداران و نمایندگان دولت جمهوری اسلامی ایران، شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی برگزار شد ابتدا « عسگری مازانی» رییس مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت توضیحاتی در خصوص روند قانونی معرفی اعضای هیات مدیره و چگونگی رأی گیری برای انتخاب آنان ارائه داد.
پس از سخنان رییس مجمع، رأی گیری برای انتخاب چهار نامزد معرفی شده برای تصدی عضویت درهیات مدیره بانک تجارت که صلاحیت آنها از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد تایید قرار گرفته است ، برگزار شد که با تایید سهامداران آقایان محمد ابراهیم مقدم، عباس اشرف نژاد ، غلامحسین مظفری و هیبت اله سمیع با رأی اکثریت مطلق حاضرین در مجمع به عنوان اعضای هیات مدیره بانک تجارت انتخاب شدند.
همچنین با تصمیم مجمع، مقررشد انتخاب عضو پنجم هیات مدیره بانک تجارت و دو عضو علی البدل برای عضویت در هیات مدیره این بانک در جلسه مجمع عادی سالیانه این بانک صورت گیرد.
پس از برگزاری مجمع جلسه هیات مدیره این بانک نیز برگزار شد که با تصمیم اعضاء ، هیبت اله سمیع به عنوان رییس هیات مدیره و محمد ابراهیم مقدم به عنوان نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک تجارت انتخاب شدند.
بانک تجارت به عنوان یکی از بانک های تجاری مشمول اصل 44 قانون اساسی از اردیبهشت ماه سال 88 به جرگه بانک های خصوصی کشور پیوست.

کریمی « مدیر عامل جدید شرکت سیمرغ تجارت»

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت سیمرغ تجارت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حق وردی قائم مقام و اوضاعی معاون مدیرعامل این بانک در امور فناوری اطلاعات برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات « پشمانی » مدیر عامل پیشین شرکت سیمرغ تجارت ، « علی رضا کریمی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
کریمی پیش از این مسئولیت های مختلفی را در حوزه ی فناوری اطلاعات بانک تجارت داشته است که می توان به مدیر امور بانکداری متمرکز و عضویت در کارگروه راهبری COre Banking این بانک اشاره کرد.

280 ریال سود برای هر سهم بیمه تجارت نو

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تجارت برای هر سهم این شرکت 280 ریال سود مصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تجارت نو با حضور 98% سهامداران در محل سالن غدیر بانک تجارت برگزار شد.
در این جلسه پس از تعیین اعضای هیات مدیره، گزارش عملکرد مالی این شرکت برای دوره مالی 352 روزه منتهی به 30 اسفند 1395 توسط عباس زادگان، مدیر عامل بیمه تجارت نو قرائت شد. وی ضمن ارایه گزارش عملکرد سال گذشته شرکت، به معرفی برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده در سال 1396 پرداخت که از جمله می توان به الگوی انگیزشی برای نمایندگان فروش، راه اندازی آموزش مجازی برای شبکه فروش و رتبه بندی شعب این شرکت اشاره کرد.
عباس زادگان، یکی از راهبردهای اصلی بیمه تجارت نو را «استقرار شبکه بانک و بیمه» عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود در سال جاری ضریب نفوذ بیمه نامه های شرکت با افزایش روبرو شود.
همچنین با افزایش صدور مجوز به نمایندگان فروش، تعداد نمایندگان شرکت از 150 به 400 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.
پس از ارایه گزارش مالی از سوی مدیر عامل حسابرس قانونی شرکت، گزارش خود را قرائت و صورت های مالی شرکت را تایید کرد. در ادامه این جلسه سهامداران صورت های مالی شرکت و تقسیم 280 ریال سود به ازای هر سهم را تصویب کردند.
همچنین دیگر دستورهای جلسه از جمله سود تقسیمی به میزان 280 ریال به ازای هر سهم، انتخاب بازرسی قانونی و حسابرسی مستقل (اصلی و علی البدل) برای سال مالی
جاری ، تعیین حق الزحمه اعضای هیت مدیره به میزان یک درصد سود تقسیمی به صورت ناخالص، تعیین روزنامه جهت درج آگهی های شرکت و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره همچون سال گذشته به تصویب رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −  50  =