کارکنان بانک خاورمیانه تحت پوشش بیمه عمر خاورمیانه قرار گرفتند

طی قراردادی فی مابین بیمه و بانک خاورمیانه؛

اولین همکاری نسبتا بزرگ شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در قالب انعقاد قراردادی با بانک خاورمیانه برای ارائه پوشش بیمه عمر ساده زمانی به کارکنان این بانک کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با انعقاد قراردادی بین شرکت بیمه زندگی خاورمیانه و بانک خاورمیانه، کارکنان این بانک  تحت پوشش بیمه عمر ساده زمانی قرار گرفتند.

این قرارداد  اولین همکاری نسبتا برزگ شرکت بیمه زندگی خاورمیانه  در مدت زمان کوتاه فعالیتش محسوب می‌شود که در راستای ایفای نقش این شرکت در حوزه فعالیت در زمینه ترویج بیمه های عمر و زندگی صورت گرفته است.

لازم بذکر است، این بیمه‌نامه مناسب متقاضیانی است که تمایل دارند برای یک مدت زمان مشخص و با پرداخت حق بیمه‌ای نسبتاً ناچیز از پوشش فوت قابل‌توجهی برخوردار شوند تا در صورت فوت ایشان امنیت مالی خانواده یا افراد تحت تکفل آنها به خطر نیفتد.

در این بیمه‌نامه در صورت فوت بیمه‌شده به هر علت (فوت عادی، بیماری یا حادثه) در مدت بیمه‌نامه سرمایه بیمه به ذی‌نفعان وی پرداخت می‌گردد. از مزایای این بیمه‌نامه معافیت از مالیات بر درآمد و درگیر نشدن در روند انحصار وراثت در صورت تعیین ذی‌نفعان است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  20